مطالب مرتبط:
وزیر کار: میانگین افزایش حقوق ها برای سال آینده بیشتر از 20 درصد است/ ما باید به مقوله «خط فقر» توجه داشته باشیم/ تلاش دولت این است که دهک های کم درآمد جامعه را به حداکثر دریافتی برساند/ سال گذشته و امسال دولت به تعهد یک میلیون فرصت شغلی جامه عمل پوشاند
رشد مهاجرت پزشکان تامل برانگیز است | افزایش 46 درصدی تعرفه، کف خواسته جامعه پزشکی است
آغاز مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران + تصاویر
همه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم
حملات تند زریبافان به پدرخوانده های اصولگرا /در انتخابات درون تشکیلاتی هم تقلب می کنند/چه اشکالی دارد اقلیت قوی اصلاح طلبان داشته باشیم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 11:052024-02-02پزشكي

قناعتی: در کنار وظایف خود در حرفه پزشکی در جامعه اثرگذار باشیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفتمین سمینار سالانه تعهد حرفه ای در نظام سلامت گفت: در کنار وظایف خود در حرفه پزشکی باید در جامعه اثرگذار باشیم اگر در اخلاق حرفه ای خود به خوبی عمل کنیم، - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفتمین سمینار سالانه تعهد حرفه ای در نظام سلامت گفت: در کنار وظایف خود در حرفه پزشکی باید در جامعه اثرگذار باشیم اگر در اخلاق حرفه ای خود به خوبی عمل کنیم، در تغییر رفتار جامعه تأثیر خوبی خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفتمین سمینار سالانه تعهد حرفه ای در نظام سلامت 12 بهمن 1402 گفت: اساتید دانشگاه حق بر گردن ما دارند.

ان شاءالله بتوانیم این حق را ادا کنیم.

رییس دانشگاه بزرگ ترین منتورینگ را رسول خدا (ص)، امیرالمؤمنین (ع) و سیدالشهدا (ع) عنوان کرد و افزود: آثار این بزرگان تا قیامت ماندگار است.

وی، امام خمینی (ره) را مظهر منتورینگ عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) با گفتن حق و ایستادن در برابر ظلم توانست برای جوانان نقش منتورینگ را ایفا کند و ما شاهد تأثیر آن در روحیه مسئولیت پذیری و شهادت طلبی جوانان در دفاع از میهن در دوران دفاع مقدس بودیم.

قناعتی با اشاره به اهمیت موضوع منتور در دانشگاه گفت: برنامه منتورشیپ در دانشگاه در حال سازماندهی و برنامه ریزی است؛ زیرا هر اقدا


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی تهران - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه - دانشگاه - دانشگاه علوم - حرفه
آخرین اخبار سرویس:

قناعتی: در کنار وظایف خود در حرفه پزشکی در جامعه اثرگذار باشیم

قناعتی: در کنار وظایف خود در حرفه پزشکی در جامعه اثرگذار باشیم