مطالب مرتبط:
ضرورت تدوین پیوست پژوهشی برای همه برنامه های نظام سلامت/ اولویت در پژوهش ها، ارتقای سلامت همگان
لیست بلند بالای پروژه های گردشگری گرگان| بازارهای 7 شهر تاریخی ایران در گرگان مشابه سازی می شود
تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در اولویت قرار گیرد
مهم ترین اولویت سپاهان در زمستان
امیرعبداللهیان: کشوری که بخواهد با اسراییل عادی سازی کند باید هزینه سنگینی بدهد/ سعودی ها به ما گفتند فلسطین اولویت اصلی آن هاست/ ما به عراق حمله نکرده ایم، بلکه به مقر موساد در اقلیم کردستان حمله کرده ایم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 16:252024-01-26اقتصادي

تمرکز بر بازارهای جدید گردشگری سلامت در اولویت قرار گیرد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس بر لزوم تمرکز بر بازارهای جدید گردشگری سلامت تاکید کرد و از اجرای تورهای آشناسازی(فم تور) گردشگری سلامت و زیارت خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس بر لزوم تمرکز بر بازارهای جدید گردشگری سلامت تاکید کرد و از اجرای تورهای آشناسازی(فم تور) گردشگری سلامت و زیارت خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، 6 بهمن درنخستین نشست دفاتر خدمات گردشگری سلامت فارس گفت: کشور عراق در حوزه های زیارت و سلامت می تواند بازار بسیار خوبی برای فارس باشد اما در حال حاضر استان از این بازار سهمی ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خطاب به فعالان دفاتر خدمات گردشگری گفت: ضروری است در حال حاضر تمرکز و اولویتتان بر بازارهای جدید در دو حوزه گردشگری سلامت و زیارت باشد.

ثابت اقلیدی ادامه داد: برای نمونه اولویت اول مردم کشور عراق زیارت و سپس سلامت است از این رو باید در این دو حوزه فعال تر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای ارائه شده سالانه چهار و نیم میلیون نفر از کشور عراق به ایران می آیند، گفت: با توجه به این آمارها می طلبد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان بر این بازار تمرکز کنند تا سهم گردشگری سلامت و زیارت عراق به فارس افزایش یابد.


برچسب ها: گردشگری سلامت - گردشگری - مدیرکل میراث فرهنگی - سلامت - گردشگری و صنایع دستی - دفاتر خدمات گردشگری - میراث فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر بازارهای جدید گردشگری سلامت در اولویت قرار گیرد

تمرکز بر بازارهای جدید گردشگری سلامت در اولویت قرار گیرد