مطالب مرتبط:
نگاهی به سفر منطقه ای وزیر امور خارجه ایران
معاون امور اجرایی وزیر دفاع منصوب شد
پاسخ وزیر سابق امور خارجه به یک سوال مهم؛چرا برخی سیاستمداران ما متولد عراق هستند؟
نشست وزیر خارجه ایران با مسئولان گروه های مختلف فلسطینی مستقر در دمشق/ امیرعبداللهیان: تعداد قابل توجهی از کشورهای غربی در گفت وگو با ما به پیروزی مقاومت اعتراف می کنند/ سوال اساسی آنها در دو سه ماه اخیر این است که غزه پسا جنگ را چه کسی اداره خواهد کرد
معاون فرهنگی وزیر ارشاد: آلمانی ها مایل به حضور ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 15:422024-02-12سياسي

دیدار سفیر ایران با معاون اول وزیر امور خارجه تاجیکستان


در دیدار سفیر ایران با معاون اول وزیر امور خارجه تاجیکستان وضعیت جاری حاکم بر روابط دو کشور در بخش های مختلف بررسی شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، علیرضا حقیقیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان امروز با نصرالدین عصمت الله , معاون اول وزیر امور خارجه این کشور ملاقات کرد.

در این دیدار همکاری ها و وضعیت جاری حاکم بر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش های مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

حقیقیان ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان معاون اول وزیر خارجه، تحولات اخیر در مناسبات دو کشور در عرصه های مختلف همکاری را مورد توجه قرار داد و افزود: در پرتو توجهات روسای جمهور دو کشور، روند همکاری ها و تعاملات همه جانبه بین ایران و تاجیکستان رو به گسترش بوده و تبادل هیات های عالی رتبه در جریان است.

معاون اول وزیر خارجه تاجیکستان نیز به نوبه خود، ضمن استقبال از توسعه همکاریها و تبادل هیات های عالی رتبه، بر آمادگی این کشور برای تداوم روند رو به رشد همکاری ها تاکید کرد.

وی با اشاره به سفرهای متقابل مقامات عالی رتبه دو کشور طی سالهای اخیر، تصریح نمود: این وضعیت  نشان دهنده سطح بالای مناسبات همه جانبه بین دو کشور دوست و برادر است.


برچسب ها: تاجیکستان - وزیر امور خارجه تاجیکستان - معاون اول - وزیر امور خارجه - جمهوری اسلامی ایران - امور خارجه - ایران
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر ایران با معاون اول وزیر امور خارجه تاجیکستان

دیدار سفیر ایران با معاون اول وزیر امور خارجه تاجیکستان