مطالب مرتبط:
«اسطوره های صبر» در فارس تجلیل شدند
اسطوره میلان رییس فدراسیون شد
اسطوره میلان رییس فدراسیون شد
اسطوره میلان رییس فدراسیون شد
خبرورزشی گردی| افشاگری تاریخی قلعه نویی در مورد اسطوره پرسپولیس؛ محرمی استقلالی دوآتشه بود/ به خاطر استقلال از میلیاردها تومان گذشتم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 16:352024-01-26سياسي

«اسطوره های صبر» در فارس تجلیل شدند


نخستین آیین نکوداشت و تجلیل از مادران نمونه و سرپرست خانواده با عنوان «اسطوره های صبر» با همکاری بنیاد فرهنگی بین المللی مادر و انجمن مددکاری ایتام مهدی فاطمه(عج) امروز، - ایسنا/فارس نخستین آیین نکوداشت و تجلیل از مادران نمونه و سرپرست خانواده با عنوان اسطوره های صبر با همکاری بنیاد فرهنگی بین المللی مادر و انجمن مددکاری ایتام مهدی فاطمه(عج) امروز، 6 بهمن در شیراز برگزار شد.

استاندار فارس در این مراسم با تأکید بر لزوم توجه و قدرشناسی شخصیت های الگویی جامعه، گفت: از جمله این الگوها حضرت فاطمه (س) است که در طول تاریخ بشر زنی به مقام او نرسیده است.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به شأن و جایگاه مادر افزود: دعای مادر از موانع اجابت دعا می گذرد و روایتی از پیامبر (ص) است که می فرمایند هرجا که نیاز است دعای ما مستجاب شود می توانیم از مادران بخواهیم که برای ما دعا کنند.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) در جای دیگر می فرمایند کسی که پای مادر خود را می بوسد، مانند این است که آستانه خانه خدا را بوسیده یا کسی که قبر والدین خود را در هر جمعه زیارت کند گناهان او بخشوده می شود و از جمله نیکوکاران نوشته خواهد شد.

استاندار فارس اظهار کرد: امام علی (ع) نیز در این باره می فرمایند که بزرگترین و مهم ترین تکلیف الهی نیکی به پدر و مادر است و بنابراین باید ق


برچسب ها: مادر - سرپرست خانواده - بین المللی - مادران - اسطوره - محمدهادی ایمانیه - تجلیل
آخرین اخبار سرویس:

«اسطوره های صبر» در فارس تجلیل شدند

«اسطوره های صبر» در فارس تجلیل شدند