مطالب مرتبط:
برگزاری جلسه بررسی و رفع مشکلات مسکن درحوزه شهرستان دشتستان
مسئولان به صورت شبانه روزی برای مردم نجیب سیستان و بلوچستان کار کنند
برای رفع مشکلات مسکن طلاب تلاش می کنیم
طرح های اقتصادی سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم شتاب گرفته است
پیشرفت فاز زودهنگام احداث انتقال آب دریای عمان به زاهدان 23 درصد شد/ تامین آب سیستان و بلوچستان در اولویت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 09:352024-01-21سياسي

لزوم رفع مشکلات مسکن مردم و آسیب های اجتماعی در سیستان و بلوچستان


استاندار سیستان و بلوچستان بر رفع مشکلات مسکن مردم و آسیب های اجتماعی بخصوص مشکل اشتغال تاکید کرد و گفت: باید فرصت رشد و پیشرفت برای قشر محروم فراهم و خدمت رسانی و خدمات دهی مناسبی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی استان با تسلیت درگذشت مرحوم دولت آبادی بیان داشت: آن مرحوم انسانی وارسته، اهل تلاش، خدمت رسان به مردم و بسیار اخلاق مدار بودند.

محمد کرمی همچنین شهادت وفات خرم استاندار آذربایجان شرقی را نیز تسلیت گفت و افزود: سردار خرم از فرماندهان پرتلاش و جانباز دوران دفاع مقدس و از اسرای جنگ سوریه بودند.

وی شهادت جمعی از رزمندگان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به دست رژیم صهیونیستی را نیز تبریک و تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

استاندار بیان داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده است و می خواهد آمریکا را نیز در این باتلاق گرفتار نماید، قتل عام 24 هزار زن و کودک بی دفاع و ویران نمودن خانه های مردم و آوارگی هزاران نفر رفتار دیوانه وار این رژیم کودک کش است.

کرمی با اشاره به موضوع ائتلاف یمن تصریح کرد: رژیم صهیونیستی رو به سقوط است بنابراین به هر جنایتی چنگ می اندازد و کارهای شنیع انجام می دهد و متاسفانه هیچ دولت و نهادی در این د


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - آسیب های اجتماعی - استاندار سیستان و بلوچستان - استاندار - استاندار آذربایجان شرقی - نیروی قدس سپاه پاسداران - رژیم اشغالگر صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع مشکلات مسکن مردم و آسیب های اجتماعی در سیستان و بلوچستان

لزوم رفع مشکلات مسکن مردم و آسیب های اجتماعی در سیستان و بلوچستان