مطالب مرتبط:
افسر بلندپایه اسراییلی: حجم و کیفیت مهمات حماس ما را غافلگیر کرد
حادثه امنیتی بی سابقه برای هواپیمای اسراییلی/ افشای جزییات حمله سایبری
تحلیلگر صهیونیست: نتانیاهو در حال فریب اسراییلی ها است
همچنان به برجام پایبند هستیم/ هیچ کالا اسراییلی وارد ایران نمی شود/ اگر حمایت آمریکا نباشد رژیم توانایی اداره جنگ را ندارد
عکس و ادعای عجیب اسراییلی ها درباره یحیی سنوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 22:302024-02-19بين الملل

افسر اسراییلی: حجم و کیفیت مهمات حماس ما را غافلگیر کرد


روزنامه کالکالیست به نقل از سرتیپ آورین گیبر رییس اداره تولید تانک و نفربرهای زرهی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد: در سایه این جنگ ما مجبور هستیم تیراژ تانک ها و نفربرهای خود را فورا افزایش دهیم.

- روزنامه کالکالیست به نقل از سرتیپ آورین گیبر رییس اداره تولید تانک و نفربرهای زرهی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد: در سایه این جنگ ما مجبور هستیم تیراژ تانک ها و نفربرهای خود را فورا افزایش دهیم.

یک افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ارتش اسراییل اعتراف کرد کیفیت و حجم مهماتی که حماس در جنگ استفاده می کند، ارتش اسراییل را غافلگیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روزنامه کالکالیست به نقل از سرتیپ آورین گیبر رییس اداره تولید تانک و نفربرهای زرهی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد: در سایه این جنگ ما مجبور هستیم تیراژ تانک ها و نفربرهای خود را فورا افزایش دهیم.

به اعتراف این افسر عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی: امروز دشمن (حماس) زره پوش های ما را به شکل گسترده ای به چالش کشیده است.

این افسر صهیونیست در پاسخ به پرسش روزنامه در رابطه با این که ما طی این مدت شاهد شلیک موشک های آر پی جی پیشرفته هستیم، شما کارایی این شلیک ها را تا چه حد می دانید، گفت: من در رابطه با خطراتی که دشمن برای ما ایجاد می کند، نظر نمی دهم.


برچسب ها: وزارت جنگ رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - رییس اداره - تانک - ارتش اسراییل - اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

افسر اسراییلی: حجم و کیفیت مهمات حماس ما را غافلگیر کرد

افسر اسراییلی: حجم و کیفیت مهمات حماس ما را غافلگیر کرد