مطالب مرتبط:
چهار شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا قرار دارند
4 شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا قرار دارند
آلودگی هوا در 4 شهر خوزستان
پادکست | آلودگی جمعی
راهکار فروشگاه های آنلاین در مقابله با آلودگی هوا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 17:452024-02-07اجتماعي

استمرار آلودگی در گچساران دامن 3 شهر دیگر را گرفت


بر اساس اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، 4 شهر در بخش های مختلف نیز با شاخص 500 در آخرین محور محاسبه آلودگی هوا قرار دارد و در این میان برخی از شهرها در مدار نارنجی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس اعلام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، در بخش جنوب شرقی ایران استان کرمان شهرستان فهوج، در بخش جنوبی استان فارس شهرستان لامرد، استان بوشهر ایستگاه پارس 2 و استان کهگیلیویه بویر احمد شهرستان گچساران در بخش غربی کشور هر 4 شهر با شاخص آلایندگی 500 در شرایط خطرناک قرار گرفتند؛ این در حالی است که شهرستان های ذکر شده به جز گچساران در این شرایط نبوده و امروز به صورت ناگهانی با افزایش آلاینده ها همراه بوده اند.

گفتنی است در بخش شرقی کشور استان خراسان رضوی تنها شهرستان سرخس با شاخص آلایندگی 181 در شرایط ناسالم برای تمامی شهروندان این شهر است.

شایان به ذکر است استان زنجان بخش اشراق نیز با شاخص آلایندگی 102 و استان خوزستان ایستگاه ایستگاه اهواز با عدد 107 هر دو شهر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس اعلام شدند.

در این شرایط که بسیاری از هموطنان در شرایط های مختلف آلودگی هوا تنفس می کنند، پیشنهاد می شود که از انجام کارهای طولانی بپرهیزند و حدالامکان از خانه خارج نشوند.


برچسب ها: شهرستان - استان - شرایط ناسالم - ناسالم برای گروه های حساس - گچساران - سامانه پایش - شرایط
آخرین اخبار سرویس:

استمرار آلودگی در گچساران دامن 3 شهر دیگر را گرفت

استمرار آلودگی در گچساران دامن 3 شهر دیگر را گرفت