مطالب مرتبط:
مهار آتش سوزی کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در مهرشهر
مهار آتش سوزی کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در مهرشهر
کشف یک دست نوشته وحشتناک در محل آتش سوزی مرگبار
آتش سوزی کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در کرج
انفجار در کرج/ 2 خودرو در آتش سوخت!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 09:052024-01-23حوادث

مهار آتش سوزی تعمیرگاه خودرو و نجات 3 مرد محبوس


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در تعمیرگاه خودرو و حبس سه مرد در طبقات بالایی تعمیرگاه که مسکونی بود، خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با اشاره به حادثه آتش سوزی اظهار کرد: در تعمیرگاه خودرو خیابان آذربایجان بین خیابان اسکندری و نواب ساعت 00:15 امروز به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی، نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی، در مدت زمان 2 دقیقه در محل حادثه حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در طبقه همکف ساختمانی 3 طبقه به وسعت 50 متر که تعمیرگاه خودرو بود سه دستگاه خودرو پرشیا، پژو 206 و پژو اس دی وجود داشت، تعمیرگاه دارای نیم طبقه بود که به عنوان دفتر کار و یک انبار کوچک برای نگهداری روغن که قابل اشتعال است، مورد استفاده قرار می گرفت.

وی ادامه داد: تعمیرگاه و خودروهای موجود در آن دچار حریق شده و طبقات بالایی که مسکونی بودند و سه مرد حضور داشتند، نیز دچار دودزدگی شدند.

  ملکی اضافه کرد: آتش نشانان هم زمان با خاموش کردن آتش به طبقات مراجعه کردند، جست وجو برای افراد آغاز و سه مرد به سلامت خارج شدند، مورد مص


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - سخنگوی سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - تعمیرگاه خودرو - شهرداری تهران - خودرو - آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی تعمیرگاه خودرو و نجات 3 مرد محبوس

مهار آتش سوزی تعمیرگاه خودرو و نجات 3 مرد محبوس