مطالب مرتبط:
شاکری: برخی با ایجاد دو قطبی درصدد آدرس غلط دادن به مردم هستند/ نظارت استصوابی در انتخابات مجلس ارتباطی با میزان مشارکت ندارد
آمار دقیق از میزان مشارکت مردم در انتخابات| احمدی نژاد پیشی گرفت!
ببینید | خاطره کارشناس برنامه تلویزیون از واکنش معنادار مردم به رد صلاحیت یک کاندید 48 ساعت قبل انتخابات توسط شورای نگهبان!
مطهری: معترضان به ردصلاحیت روحانی، پای صندوق بیایند و یک مجلس معتدل و مستقل تشکیل دهند/ مهاجری: شورای نگهبان به مردم پیام داد که تعریف انتخابات عوض شده است
کوچکی نژاد، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه: بودجه صدا و سیما باید کلان باشد چون در جنگ رسانه ای قرار داریم/ صدا و سیما در مقابل رسانه های معاند که مردم را به تحریم انتخابات دعوت می کنند، قرار دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 11:052024-01-28سياسي

مشارکت همیشگی مردم کهنوج در انتخابات ها سرمایه است


مشارکت در انتخابات ها در این منطقه بالای 95 درصد بوده و این سرمایه عظیم جنوب کرمان محسوب می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهنوج، حجت الاسلام احمد نجنو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی حسینی و زینبی است و هرچه داریم از مردم و برکت حضور آنهاست و مدیران اجرایی در جهت خدمت به مردم باید بیشتر تلاش کنند.

 امام جمعه کهنوج با اشاره به ولایت مداری و حضور همیشگی مردم کهنوج در انتخابات های گذشته گفت: مشارکت ها در این منطقه بالای 95 درصد بوده و این سرمایه عظیم جنوب کرمان محسوب می شود.

وی افزود: جهاد تبیین فقط با حرف نیست و مسؤولان با خدمتگزاری به مردم آنها را برای حضور در صحنه های مختلف دلگرم کنند.

 نجنو با بیان اینکه مردم منطقه روی گنج نشسته اند و طعم تلخ فقر را می چشند و این زیبنده مردم جنوب کرمان با این همه ظرفیت نیست، افزود: اکنون و در فصل سرد سال هم با مشکل آب مواجه هستیم و این مساله جدی شهرستان است.

فرماندار کهنوج نیز در این جلسه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواستار مشارکت حداکثری همه آحاد مردم در انتخابات شد و افزود : فصل الخطاب همه ما نظرات مقام معظم رهبری هستند و حضرت آقا تاکید بر مشارکت بالا را در انتخابات دارند.


برچسب ها: جنوب کرمان - مردم - انتخابات - کهنوج - مشارکت - سرمایه - مشارکت در انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت همیشگی مردم کهنوج در انتخابات ها سرمایه است

مشارکت همیشگی مردم کهنوج در انتخابات ها سرمایه است