مطالب مرتبط:
حساب های شخصی که کار تجاری میکنن، چطور لو میرن؟
صدور بخشنامه های تجاری نصف شد/ میانگین فروش شرکت های برتر 18 درصد رشد کرد
آیا الزام «تامین برق از طریق پنل های خورشید» شامل مجتمع های تجاری هم می شود؟
سهامدار عمده وتوسم تغییر کرد
ابلاغ آیین نامه ماده 5 قانون جهش تولید تا پایان سال/تعیین تکلیف نحوه تجاری سازی فناوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 16:202024-01-22فرهنگي

جشن تغییر نام مجموعه های تجاری


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سردر مجموعه های تجاری مایه تأسف است گفت: به زودی تغییر نام مجموعه های تجاری شهر را جشن خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین همایش ملی قند پارسی امروز (دوشنبه، دوم بهمن) در تالار رودکی با شاهنامه خوانی و یادکردی از فردوسی آغاز شد.

نباید بگذاریم زبان فارسی به حاشیه برود عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه زبان فارسی را میراث ماندگار تمدن 2هزار ساله ایران می دانیم، گفت: زبان یکی از بنیادی ترین ابزارهای پیوند و هم اندیشی بین انسان هاست.

پیشرفت های بزرگ جهانی حاصل کارکرد و قدرت ارتباطی زبان است.

زبان فارسی که دومین زبان جهان اسلام است، از شکوه حماسه سرایی فردوسی، پرسش های حکیمانه خیام، عظمت اندیشه مولوی، معناپردازی و مردم شناسی سعدی، و اعجاز زبانی و بیانی و وسعت فکری حافظ غنی شده است.

او افزود: در روزگاری که سرعت بالای تغییرات و رشد تکنولوژی و فناوری بودن سیستم ارتباطی، آدمی را در پاسخ به سوال من کیستم؟ دچار استیصال می کند، این زبان ریشه های هویت کهن سرزمین من را دارد.

محمدیان خاطرنشان کرد: در جهان کنونی، صنعت تبلیغات و دنیای رسانه پیوندگاه اندیشه ها و الگوهای عملی انسانی است و زبان به عنوان ابزار انتقال باور و نگرش های آدمی، با این صن


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - زبان فارسی - زبان - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

جشن تغییر نام مجموعه های تجاری

جشن تغییر نام مجموعه های تجاری