مطالب مرتبط:
دشمن به دنبال برجسته سازی ضعف هاست؛ مردم نقاط قوت را هم ببینند
افزایش سرعت تامین مالی شرکت ها با استفاده از ابزارهای بازار سرمایه
استفاده روسیه از زیردریایی هسته ای با 16 موشک بالستیک قاره پیما/ فیلم
نحوه استفاده از سهیمه 25 و 5 درصد ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
استفاده از اجاق گاز برای گرمایش بیشترین عامل خفگی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 14:402024-02-04سياسي

امروز دشمن از ضعف اطلاع رسانی سو استفاده می کند


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز دشمن از ضعف اطلاع رسانی سو استفاده می کند، گفت: مدیران کل مکلف به اطلاع رسانی و گزارش دهی به مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب در تبریز با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری  این رویداد فرهنگی اظهار کرد: من به این نمایشگاه آمدم تا به خودم و مسئولان دیگر پیام دهم که اگر بخواهیم آینده نظام را تضمین کنیم، پایه هایش در مدارس است.

  وی با بیان این که اگر کشوری بخواهد رشد کند و در جهان حرفی برای گفتن داشته باید به مدارس اهمیت بدهد، خطاب به دانش آموزان حاضر در نمایشگاه مدرسه انقلاب بیان کرد: آینده سازان کشور شمایید و آینده وطن در دستان شما خواهد بود.

  نماینده عالی دولت مردمی در آذربایجان شرقی افزود: امروزه این نکته اثبات شده که تصمیم آینده کشور و نظام در گروی ساختن ذهن دانش آموزان و تربیت نیروی انسانی خودساخته و صالح است.

  وی با تأکید بر اینکه نظام فکری دانش آموزان باید منسجم شود، اضافه کرد: انسجام فکری دانش آموزان در چارچوب نظام فکری امامین انقلاب در کنار رشد علمی، بزرگ ترین دستاورد نمایشگاه های مدرسه انقلاب است که به گفته مدیران آموزش وپرورش استان در بیش از 700 مدرسه برگزار می شود.


برچسب ها: نمایشگاه مدرسه انقلاب - اطلاع رسانی - آذربایجان شرقی - نمایشگاه - مدرسه انقلاب - استاندار آذربایجان شرقی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

امروز دشمن از ضعف اطلاع رسانی سو استفاده می کند

امروز دشمن از ضعف اطلاع رسانی سو استفاده می کند