مطالب مرتبط:
کشف 4 تن لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی در غرب تهران
مجتمع فدک سپاهان از تولید عرقیات تا لوازم بهداشتی و آرایشی گیاهی؛ هدفگذاری برای عرضه به بازار روسیه
کشف 4 تن لوازم آرایشی تقلبی در غرب تهران
کشف 82 گالن لوازم آرایشی تقلبی
از کشف مواد مخدر تا توقیف محموله آرد قاچاق در آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 16:452024-01-25حوادث

کشف 4 تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف 4 تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در تهران، سرهنگ سیدهاشم حسینی خواه رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب تهران از دپو و جابجایی کالاهای مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از نوع  کرم و پودر دست و صورت در شهرستان شهریار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی، در بازرسی از انبار ذکرشده انواع مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق، شامل 82 گالن 50 کیلوگرمی در مجموع 4 تن و 116 عدد کارتن خالی مخصوص انواع قرص متادون و تعداد 10 دستگاه آلات و ادوات تولید مواد آرایشی تقلبی کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده را بالغ بر20 میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل یافته جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حسینی خواه خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد، برخورد قاطع و قانونی می ک


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - لوازم آرایشی و بهداشتی - آرایشی و بهداشتی - امنیت اقتصادی - فرماندهی انتظامی - غرب استان تهران
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار

کشف 4 تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار