مطالب مرتبط:
آموزش تحلیل فاندامنتال به زبان ساده
استعلام یارانه معیشتی با کد ملی + آموزش گام به گام
تداوم یک جنایت جنگی با هدف قرار دادن آموزش در غزه
استعلام یارانه معیشتی با کد ملی + آموزش گام به گام
آموزش طراحی ناخن شاد و جذاب با چند ترفند ساده +ویدیو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-22دانش

آموزش «تحلیل سازه با ABAQUS»


انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه زنجان، با همکاری آکادمی مهندسی هوافضا، وبینار آموزشی «تحلیل سازه با ABAQUS» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه زنجان، با همکاری آکادمی مهندسی هوافضا، وبینار آموزشی تحلیل سازه با ABAQUS را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این وبینار آموزشی با محوریت آشنایی با مبانی اولیه تحلیل سازه به کمک نرم افزارهای مهندسی، کاربردهای ABAQUS در دانشگاه و صنعت و تفاوت ها با نرم افزارهای دیگر، سه شنبه سوم بهمن ماه ساعت 21 الی 22، با تدریس مهندس یاشار حقیقت فر ـ دانشجوی دکتری مهندسی مکانیکی دانشگاه علم و صنعت و مدرس دوره های مقدماتی و پیشرفته آباکوس، به صورت آنلاین برگزار می شود.

مقدمه ای بر روش اجزا محدود و آشنایی با فضای نرم افزار ABAQUS ، مدل سازی و تحلیل استاتیکی تیر یک سرگیردار دو بعدی و سه بعدی ، تحلیل تئوری عددی و مدل سازی خرپا تحت بار استاتیک ، تحلیل تماس و مدل سازی خمش سه نقطه یک تیر ساندویچی ، مدل سازی و تحلیل آسیب و حذف آلمان ، مدل سازی و تحلیل ورق و صحت سنجی نتایج ، حل میدان دما در یک پره مستطیل شکل ، مدل سازی برخورد و استفاده از حل گر دینامیکی در حل استاتیک و شبه استاتیک و تئوری و مدل سازی کمانش خطی و تحلیل کمانش و پس کمانش یک تیر ، مدل سازی و تحلیل ورق و صحت


برچسب ها: مهندسی مکانیک - وبینار آموزشی - مهندسی - مهندس - تحلیل - دانشگاه - نرم افزار
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «تحلیل سازه با ABAQUS»

آموزش «تحلیل سازه با ABAQUS»