مطالب مرتبط:
هشدار پلیس به رانندگان در پی بارش برف و باران
بارش برف و باران و خطر سقوط بهمن در 14 استان
بارش برف و باران در تهران تا 5 روز دیگر ادامه دارد
بارش برف و باران در جاده های این 18 استان
بارش برف و باران و لغزندگی راه های البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 12:052024-01-24اجتماعي

هشدار نارنجی بارش برف و باران در کهگیلویه و بویراحمد /احتمال بارش 100سانتیمتری برف


اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار نارنجی از بارش برف و باران از روز جمعه ششم بهمن ماه در سطح این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار نارنجی از بارش برف و باران از روز جمعه ششم بهمن ماه در سطح این استان خبر داد.

ولی بهره مند ، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه سامانه بارشی که هم اکنون بر جو استان حاکم است تا عصر امروز ادامه خواهد داشت، گفت: در پی این سامانه میزان بارش باران به حدود 40 میلی متر خواهد رسید و در برخی مناطق استان بارش برف را نیز شاهد خواهیم بود وی با بیان اینکه سامانه بارشی دیگری از صبح روز جمعه ششم بهمن ماه 1402 وارد استان می شود و تا اواخر وقت روز شنبه هفتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در این زمینه نسبت به بارش برف و باران هشدار سطح نارنجی صادر شده است که بارش برف شدید پیش بینی می شود.

بهره مند اظهارکرد: در همه مناطق سردسیر استان کهگیلویه و بویراحمد بجز شهر یاسوج بارش شدید برف پیش بینی می شود و البته در مقاطعی بارش برف در سطح شهر یاسوج نیز خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میزان بارش برف در اطراف شهر یاسوج، شهرستان های بویراحمد و دنا شدید خو


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - بارش برف و باران - استان کهگیلویه - بویراحمد - استان - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی بارش برف و باران در کهگیلویه و بویراحمد /احتمال بارش 100سانتیمتری برف

هشدار نارنجی بارش برف و باران در کهگیلویه و بویراحمد /احتمال بارش 100سانتیمتری برف