مطالب مرتبط:
هشدار جهاد اسلامی فلسطین درباره محدودیت ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی
جهاد اسلامی:دشمن با ایجاد محدودیت در مسجد الاقصی طرح یهودی سازی را دنبال می کند
حماس به رژیم صهیونیستی درباره محدودیت ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی هشدار داد
هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره محدودیت ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
نتانیاهو با محدودیت ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی موافقت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 14:252024-02-19بين الملل

هشدار جهاد اسلامی نسبت به تبعات محدودیت ورود به مسجد الاقصی


جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به طرح های خصمانه نخست وزیر و وزرای رژیم صهیونیستی برای اعمال محدودیت بر ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی طی ماه مبارک رمضان هشدار داد.

- جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به طرح های خصمانه نخست وزیر و وزرای رژیم صهیونیستی برای اعمال محدودیت بر ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی طی ماه مبارک رمضان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما نسبت به طرح های خصمانه بنیامین نتانیاهو و وزرای کابینه او برای اعمال محدودیت بر ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی طی ماه مبارک رمضان هشدار می دهیم.

براساس گزارش شبکه المیادین، جنبش جهاد اسلامی همچنین تصریح کرد که این محدودیت ها بیانگر آن است که دشمن مسجد الاقصی را به عنوان بخشی از طرح های برنامه ریزی شده برای کوچاندن فلسطینیان و یهودی سازی این مسجد هدف قرار داده است.

این جنبش همچنین اعلام کرد هدف قرار دادن محل عروج پیامبر اکرم (ص) از سوی دشمن به منزله تجاوز علیه امت عربی و اسلامی است که مواضع ضعیف سازمان هایی که به دنبال عادی سازی روابط هستند را تشویق می کند.

پیشتر نیز جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: موافقت بنیامین نتانیاهو تروریست با پیشنهاد ایتامار بن گویر وزیر افراط گرای امنیت داخلی مبنی بر محدود کردن ورود فلسطینیان داخل سرزمین های اشغالی


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - مسجد الاقصی - جهاد اسلامی - جهاد اسلامی فلسطین - ماه مبارک رمضان - اعمال محدودیت
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جهاد اسلامی نسبت به تبعات محدودیت ورود به مسجد الاقصی

هشدار جهاد اسلامی نسبت به تبعات محدودیت ورود به مسجد الاقصی