مطالب مرتبط:
استاندار فارس: یک هزار و 581 پروژه دهه فجر در استان افتتاح می شود
رییس جمهور پنج شنبه به استان هرمزگان سفر می کند
معرفی مجرمان و متخلفان به مراجع قضایی و اداری در استان مرکزی
تشریح اعتبارات تخصیص یافته به سیستان و بلوچستان/تصویب 132 مصوبه دور اول سفر رییس جمهور به استان
بازدید سه ساعته رییس جمهوری از نمایشگاه توانمندی های تولیدات داخل کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 08:152024-02-01سياسي

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان فارس از مجتمع قضایی تصادفات شیراز


رییس کل دادگستری استان فارس به صورت سرزده از مجتمع قضایی تصادفات و مجتمع شماره یک توسعه حل اختلاف شیراز بازدید و روند رسیدگی به پرونده های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این دو مجموعه قضایی را از نزدیک بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم  موسوی  در دیدار با قضات و طی گفتگوی چهره به چهره با اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف مجتمع شماره یک شیراز، از اهتمام و تلاش های صورت گرفته در راستای اصلاح ذات البین در پرونده های دارای قابلیت سازش قدردانی کرد.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به رتبه برتر استان فارس در حوزه صلح و سازش طی چندین سال متوالی از اقدامات ارزنده شوراهای حل اختلاف ومصلحین قرآنی؛ روحانیت، ائمه جماعات و بزرگان محلی، خیرین ،ستاد استانی صبر در خصوص برقراری زمینه های ایجاد  مصالحه در پرونده های قتل عمدی قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: رسالت ذاتی توسعه حل اختلاف تلاش در راستای برقرای مصالحه و حل و فصل خصومت هاست که همین امر بسیار مؤثر است و سبب کاهش ورودی پرونده به محاکم  قضایی و رفع اطاله دادرسی می گردد.

رییس کل دادگستری استان فارس به طور سرزده از شعب دادسرا و دادگاه تصادفات شیراز نیز بازدید کرد و روند رسیدگی به پرونده های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان مجتمع قضایی تصادفات را ا


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - رییس کل دادگستری استان فارس - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - دادگستری استان فارس - شوراهای حل اختلاف - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان فارس از مجتمع قضایی تصادفات شیراز

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان فارس از مجتمع قضایی تصادفات شیراز