مطالب مرتبط:
حضور فعال مردم در صحنه های مختلف حاکی از رویش های انقلاب است
امام جمعه کرمان: دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه های انقلاب برنامه دارد
امام جمعه کرمان: دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه های انقلاب برنامه دارد
تحریم ها و فشارهای آمریکا بر ایران، تنها موجب پایبندی بیشتر به مبانی انقلاب و حضور مردم در همه عرصه ها خواهد شد
حضور پرشور مردم در 22 بهمن و انتخابات، ضامن بقای انقلاب اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 16:152024-02-09سياسي

انقلاب به حضور مردم در صحنه نیاز دارد


انقلاب ما امروز بسیار به حضور مردم در صحنه نیاز دارد تا این قیام الهی همچنان زنده بماند و امروز ندای دعوت پیامبر اکرم (ص) از زبان رهبر انقلاب صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو، امام جمعه نایین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سه عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ترکیب سه عنصر مردم مومن، آگاه و در صحنه و ایمان به آموزه های اسلام ناب محمدی و رهبری و ولایت فقیه قدرتی را به وجود آورد که رژیم پهلوی را با همه پشتیبانی قدرت های بزرگ دنیا، توانست شکست دهد.

وی با بیان اینکه تا وقتی که این سه عنصر در انقلاب ما باقی باشد، انقلاب ماندنی است، گفت: در سال 1364 سازمان های اطلاعاتی آمریکا، اسراییل، انگلیس، فرانسه و آلمان در نشستی، بیان کردند که قدرت اصلی ایران این سه عنصر است و برای بهم ریختگی این سه عنصر برنامه ریزی کردند و این برنامه تا اکنون ادامه دارد تا این سه عنصر را خنثی کنند.

مطهرخو تاکید کرد: انقلاب ما امروز بسیار به حضور مردم در صحنه نیاز دارد تا این قیام الهی همچنان زنده بماند و اگر مومنان به وظیفه خود عمل نکردند و به هر بهانه ای در صحنه سیاست اجتماع دینی حاضر نشدند، این نظام از بین خواهد رفت و در حکومت امام علی(ع) و امام حسن(ع) این مهم را شاهد بودیم.


برچسب ها: انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی ایران - به گزارش خبرگزاری فارس - عنصر - پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - حضور مردم
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب به حضور مردم در صحنه نیاز دارد

انقلاب به حضور مردم در صحنه نیاز دارد