مطالب مرتبط:
ممنوعیت دریافت هرگونه مبلغ برای شارژ پارک حاشیه ای در تبریز
استخدام کارشناس فروش با حقوق تا 30 میلیون در کنترل دینامیک نویان در تبریز
استخدام کارشناس پیاده سازی نرم افزارهای سازمانی در همکاران سیستم در تبریز
ماجرای تلخ تعرض تلخ به دو نوجوان 18ساله در تبریز
ماجرای تجاوز تلخ به دو نوجوان 18ساله در تبریز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 14:302024-02-03سياسي

«پارک» برای خبرنگاران تبریز رایگان شد!


بررسی دفترچه تعرفه عوارض محلی شهرداری برای سال 1403 در صد و هفتاد و ششمین جلسه علنی فوق العاده شورای شهر تبریز به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی فوق العاده  امروز با حضور اعضا و اصحاب رسانه در عمارت ساعت برگزار شد.

در ابتدای صد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی فوق العاده شورای شهر تبریز، ماده 39 تعرفه عوارض محلی سال 1403 شهرداری تبریز مبنی بر عوارض و بهای خدمات مربوط به سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و اصلاحات مربوط به این بند نسبت به سال گذشته تشریح شد.

روح الله دهقان نژاد، نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر اظهار کرد: پیشنهادمان این است در طرح پارک حاشیه ای استفاده اهالی رسانه و خبرنگاران و جانبازان بالای 25 درصد رایگان شود.

حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه ضمن تشریح مطالبی بیان کرد: از نظر بنده شارژ کارت های پارک غیر قانونی بوده و بهتر است هزینه ها به صورت ساعتی اخذ گردد، پیشنهادم این است که روند پرداخت پارک حاشیه ای تغییر یافته و موضوع شارژ کارت حذف شود.


برچسب ها: تبریز - فوق العاده - شورای شهر تبریز - جلسه علنی - شهر تبریز - شورای اسلامی شهر تبریز - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

«پارک» برای خبرنگاران تبریز رایگان شد!

«پارک» برای خبرنگاران تبریز رایگان شد!