مطالب مرتبط:
ظرفیت واگذاری اراضی در شهرک های صنعتی فارس افزایش یابد
بهره برداری از 17 پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان
2 هزار میلیارد ریال طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت آذربایجان شرقی افتتاح شد
استخدام حسابدار در شهرک صنعتی نصیر آباد تهران
پیام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به مناسبت آغاز دهه فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 15:252024-02-02سياسي

نگذارید فاجعه شهرک های صنعتی بهمیی دوباره تکرار شود


نهادهای نظارتی و امنیتی به این پرداخت تسهیلات وام های کلان و طرح های بزرگ ورود کنند نگذارند فاجعه شهرک های صنعتی بهمیی که فقط فریب بود و دست اندازی به بیت المال مجدداً تکرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: یکی از مصادیق تقوا رعایت تقوا در انتخاب هاست در موضوع انتخابات تکلیف ما این است که نامزد اصلح را انتخاب کنیم اصلح یعنی کسی که دین را بهتر شناخته است و مصالح جامعه را بهتر درک می کند و در ملکه تقوا و دین مداری از دیگران قوی تر است کسی که تقوا و دین دارد مشمول هدایت ها و توفیقات الهی می شود ما باید تلاش کنیم متدین ها را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: پیامبر به یکی از صحابه فرمورد خیلی آدم خوبی هستی مجاهد فی سبیل هستی رک گو هستی آسمان بر راستگوتر از تو سایه نیفکنده است و زمین راستگوتر از تو را به روی خودش حمل نکرده است اما با مدیریت تفاوت دارد.

وی تصریح کرد: این ها همه به جای خود محفوظ است اما شما در مدیریت ضعیف هستی حالا که ضعیف هستی مواظب باش بر دو نفر هم ریاست نکنی یعنی شما در مدیریت ضعیف هستی یعنی تو مدیریت نداری و اگر بیشتر از دو نفر یا بیشتر ریاست کنی نمی توانی آنها را به سامان برسانی و گشایشی


برچسب ها: شهرک های صنعتی - شهرستان بهمیی - بهمیی - انتخاب - نهادهای نظارتی و امنیتی - حجت الاسلام - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

نگذارید فاجعه شهرک های صنعتی بهمیی دوباره تکرار شود

نگذارید فاجعه شهرک های صنعتی بهمیی دوباره تکرار شود