مطالب مرتبط:
توسعه و بازسازی بیش از 120 کیلومتر شبکه آبرسانی در رفسنجان
بهره مندی 6850 خانوار روستاهای بابل با اجرای پروژه های آبرسانی
بهره مندی 6850 خانوار روستاهای بابل با اجرای پروژه های آبرسانی
بهره مندی 6850 خانوار از مردم روستاهای بابل با اجرای پروژه های آبرسانی
تقدیر از شهرداری تهران برای اجرای طرح های عمرانی در شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:052024-01-21اقتصادي

توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح های کوتاه مدت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور توسعه شبکه آبرسانی، تامین و پایداری آب شرب، پروژه های کوتاه مدت آبرسانی در اندیمشک اجرا می شود و به زودی شاهد بهره برداری از آن ها خواهیم بود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور توسعه شبکه آبرسانی، تامین و پایداری آب شرب، پروژه های کوتاه مدت آبرسانی در اندیمشک اجرا می شود و به زودی شاهد بهره برداری از آن ها خواهیم بود.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه توسعه پایدار و توزیع عادلانه خدمات به شهروندان مهمترین اولویت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در خصوص روند اجرایی پروژه های آب و فاضلاب در اندیمشک اظهار کرد: توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح های کوتاه مدت در دستور کار ما قرار دارد که در این راستا عملیات احداث 11 حلقه چاه آب در مناطق مختلف شهر آغاز شده است و به زودی شاهد بهره برداری از آن ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حفر این چاه ها در کمترین زمان ممکن و مطابق با آخرین استانداردهای روز کشور تکمیل و به بهره برداری می رسد، افزود: با بهره برداری کامل از این طرح شاخص آبرسانی توسط شرکت آبفا خوزستان، مناطق مختلف شهر اندیمشک از آب پایدار با فشار و کیفیت مناسب برخوردار می شوند.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شبکه آبرسانی - شرکت آب و فاضلاب خوزستان - شرکت آب و فاضلاب - آبرسانی - آب و فاضلاب - اندیمشک
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح های کوتاه مدت

توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح های کوتاه مدت