مطالب مرتبط:
نبود مدیریت واحد مرزی موجب خواب سرمایه تجار و بازرگانان در گمرک می شود
چرا همیشه خواب سقوط کردن می بینیم یا در خواب تکان می خوریم؟
دعای قبل از خواب به توصیه امام صادق(ع) | دعای کوتاه و زیبا برای پاک شدن گناهان
دعای قبل از خواب به توصیه امام صادق(ع) | دعای کوتاهی که گناهانت رو پاک می کنه
نوشیدن شیر گرم قبل از خواب؛ مفید یا مضر؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 13:002024-01-30اقتصادي

خواب سرمایه در مرزها، به نفع هیچ کس نیست


نایب رییس اتاق بازرگانی تبریز ضمن انتقاد از وجود زنجیره بسیار طویل در بخش گمرکات گفت: خواب سرمایه در مرزها، به نفع هیچ کس نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مسعود بنابیان؛ نایب رییس اتاق بازرگانی تبریز امروز در نشست مدیران ادارات و فعالان اقتصادی با مدیران گمرکات استان با اشاره به وجود مسائل متعدد در حوزه صادرات و واردات اظهار کرد: مشکلات حوزه گمرکی همواره جزو پنج مشکل اصلی تجار است.

  وی ضمن انتقاد از وجود زنجیره بسیار طویل در بخش گمرکات گفت: چندین نهاد و سازمان به صورت همزمان در زمینه واردات و صادرات دخیل هستند و نبود انسجام و یکپارچگی و ناهماهنگی بین این بخش ها، فعالان اقتصادی را با چالش های عدیده ای مواجه کرده است.

بنابیان تاکید کرد: دنیای تجارت امروز بسیار سریع است، اما در این شرایط ما شاهد فرآیند طولانی صادرات و واردات در مبادی ورودی کشور هستیم.

نایب رییس اتاق تبریز با اشاره به موازی کاری و ناهماهنگی بین مجموعه های مختلف از جمله انبارهای عمومی، ترانزیت، مبادی ورودی، سازمان صمت، بانک مرکزی، آزمایشگاه های استاندارد و… گفت: موازی کاری ها و نبود سیستم یکپارچه بین این مجموعه ها، مشکل بخش خصوصی نیست، اما این بخش را با چالش های بزرگی مواجه می کند.


برچسب ها: رییس اتاق بازرگانی تبریز - اتاق بازرگانی تبریز - رییس اتاق بازرگانی - صادرات و واردات - فعالان اقتصادی - نایب رییس - اتاق بازرگانی
آخرین اخبار سرویس:

خواب سرمایه در مرزها، به نفع هیچ کس نیست

خواب سرمایه در مرزها، به نفع هیچ کس نیست