مطالب مرتبط:
رشد 20 درصدی تولید بنزین در دو سال
بار تامین درآمدهای مالیاتی دولت بر دوش اشخاص حقوقی غیر دولتی
رشد 500 درصدی صادرات برخی محصولات کشاورزی ایران به روسیه
ثبت رشد 121 درصدی حفاری اکتشافی در شرکت ملی صنایع مس ایران
رشد 22 درصدی تولید بنزین در دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 15:452024-02-10سياسي

رشد 18 درصدی درآمدهای مالیاتی قم نسبت به سال گذشته


بر اساس قانون بودجه سال 1402 مکلف بودیم 4 هزار و 250 میلیارد تومان مالیات از مودیان اخذ کنیم، با بررسی آخرین آمارمان تا پایان دی ماه 4 هزار میلیارد تومان وصول شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد 18 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین نیروبخش ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این 45 سال ثمرات زیادی برای کشور در حوزه های مختلف داشته است که رشد درآمدهای مالیاتی بخشی از این دستاوردهاست.

وی افزود: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا مدیران دستگاه ها به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم تا مردم از کارآمدی نظام مطلع شده و در برابر هجمه های منفی تبلیغات دشمنان در امان باشند.

نیروبخش تصریح کرد: امروز در حوزه مالیات اتفاقات مثبتی در کشور رقم خورده است و درآمدهای کسب شده صرف توسعه زیرساخت شهرها و روستاها می شود، اداره کل امور مالیاتی استان قم نیز در این 2 سال در دولت مردمی در کنار شهرداری ها و دهیاری ها بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی و طبق دستور سازمان امور مالیاتی کشور مقرر شد افرادی که تا پایان بهمن ماه اقدام به پرداخت اصل مالیات می کنند، جرائم مالیاتی آن ها بخشیده شود


برچسب ها: درآمدهای مالیاتی - ایام الله دهه فجر - میلیارد تومان - انقلاب اسلامی - مالیات - دستاوردهای انقلاب اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

رشد 18 درصدی درآمدهای مالیاتی قم نسبت به سال گذشته

رشد 18 درصدی درآمدهای مالیاتی قم نسبت به سال گذشته