مطالب مرتبط:
آزار کلامی مادران باردار در بیمارستان ها تخلف شناخته می شود
مجرم محکوم به سنگسار، جان خودش را نجات داد
نمی خواهم به سرنوشت علی دایی دچار شوم ! ؛ او من را به پرسپولیس آورد تا در فوتبال ایران شناخته شدم
اندونزی حریف استرالیا نشد
طارمی: توسط علی دایی به فوتبال ایران شناخته شدم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 10:352024-01-29سياسي

صراط نیوز مجرم شناخته نشد


سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اعضای هیات منصفه مدیر مسئول سایت خبری صراط نیوز را در مورد شکایت دو نماینده مجلس با اکثریت آراء مجرم نشناخت.

- سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اعضای هیات منصفه مدیر مسئول سایت خبری صراط نیوز را در مورد شکایت دو نماینده مجلس با اکثریت آراء مجرم نشناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر نصراللهی درباره دادگاه امروز مطبوعات گفت: اتهام آقای علی غفاریان مدیر مسئول سایت خبری صراط نیوز نشر اکاذیب و انتشار مطالب خلاف واقع ، موضوع شکایت آقایان سید نظام الدین موسوی و سید محسن دهنوی با تیتر گروکشی دو نماینده از وزیر صمت برخلاف توصیه اکید رهبری بود.

وی ادامه داد: صراط نیوز در 9 خرداد 1401 با انتشار عکس وزیر وقت و آقایان موسوی و دهنوی نوشته است که در حالی که همین چند روز پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس بر عدم دخالت آن ها در عزل و نصب ها تاکید فرموده و در این خصوص تذکر جدی دادند، شنیده ها حکایت از گروکشی دو نماینده مدعی انقلابی از وزیر صمت در ازای دو انتصاب دارد .

سید نظام الدین موسوی گفت که هیچ وقت آقای فاطمی امین وزیر صمت وقت را تهدید به استعفا و حتی یک مصاحبه و نطق در سه دوره استیضاح علیه ایشان نکردم که ابزار فشار تلقی شود.


برچسب ها: هیات منصفه - نماینده مجلس - نماینده - مطبوعات - نیوز - سید نظام الدین موسوی - دادگاه
آخرین اخبار سرویس:

صراط نیوز مجرم شناخته نشد

صراط نیوز مجرم شناخته نشد