مطالب مرتبط:
جامی که به بهشت رفت!+ فیلم
قطعه 17 بهشت زهرا(س)، سخنرانی تاریخی و امید بخش امام خمینی(ره)
جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا گلباران شد
جایگاه جلوس امام راحل در بهشت زهرا (س) گلباران شد
گلباران جایگاه سخنرانی امام راحل در بهشت زهرا (س)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 14:062024-02-01ورزشي

جامی که به بهشت رفت!+ فیلم


خبرگزاری فارس- بوشهر، محمدرضا زائری: خیلی ها وقتی تابلوی مرکز نگهداری و توانبخشی را می بینند راهشان را کج می کنند شاید فکر می کنند آدم های آن مرکز با ما فرق دارند و این روزگار ما را به آن ها غریبه کرده و آن ها هم راهی جهت رضایت ما برای ورود به دنیایشان پیدا نمی کنند.

تیم فوتبال شهریار بندر بوشهر وقتی قهرمان لیگ استان شد، جشن آن چنانی در چمن سبز ورزشگاه پیر شهید بهشتی نگرفتند و انگار به دلشان افتاده بود که برای گرفتن جشن کسانی را در بین خودشان کم دارند که این شادی را بین آن ها تقسیم کنند.

وقتی دو روز قبل از این ماجرا مهدی محمدیان مدیر روابط عمومی باشگاه زنگ زد و گفت می خواهیم جام را به مرکز توانبخشی ببریم و با بچه ها جشن بگیریم چشم هایم برق زد و حس خوشحالی عجیبی وجودم را گرفت صبح روز موعود با عجله خودم را به کوچه لاله 9 رساندم وقتی به مرکز رسیدم منتظر ماندم تا بچه ها همه جمع شوند و خیلی زود وقتی همه آمدند.

در زدیم و با استقبال گرم و لبخند خانم جعفری رییس مرکز و همکارانش مواجه شدیم و وقتی وارد شدیم باغچه زیبا و سرسبز داخل حیاط و متعاقباً بچه هایی که مثل آب زمزم زلال پاک بودن را دیدیم باورمان شد که اینجا قطعه ای از بهشت است که همه چیز می درخشد و دل ها همه صاف و یکی است.


برچسب ها: توانبخشی - مدیر روابط عمومی - مرکز توانبخشی - مرکز نگهداری - بچه ها - روابط عمومی - بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

جامی که به بهشت رفت!+ فیلم

جامی که به بهشت رفت!+ فیلم