مطالب مرتبط:
بهره برداری از راه آهن رشت_کاسپین با حضور رییس جمهور
پروژه راه آهن رشت- کاسپین در مراحل نهایی است
پیشرفت 94 درصدی پروژه راه آهن رشت- کاسپین | پروژه به زودی افتتاح خواهد شد
جابه جایی بیش از 291 هزار مسافر در راه آهن زاگرس
حضور 2 بازیکن جدید در لیست نقل وانتقالاتی استقلال/ ادامه مذاکرات با وینگر ذوب آهن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 21:012024-01-24اقتصادي

بهره برداری از راه آهن رشت_کاسپین با حضور رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، عصر امروز عباس خطیبی معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، اسدالله عباسی استاندار گیلان و محمد سجاد سیاهکارزاده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پروژه راه آهن رشت  کاسپین دیدار کرد.

بهره برداری از راه آهن رشت_کاسپین با حضور رییس جمهور عباسی خطیبی معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حاشیه این بازدید با اشاره به پیشرفت 94 درصدی پروژه راه آهن رشت- کاسپین اظهار کرد: این پروژه در بخش های ایستگاهی، زیرساختی و روسازی با سرعت درحال تکمیل است.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به تکمیل خط ریلی راه آهن رشت -کاسپین گفت:  هم اکنون این پروژه پیشرفت خوبی دارد و تلاش بر آن است در زمانبندی پیش بینی شده، تکمیل و با حضور رییس جمهور بهره برداری شود.

   معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، راه آهن رشت_کاسپین را یکی از مهمترین و اساسی ترین پروژه های ریلی کشور دانست و بیان کرد: این خط ریلی کریدور شمال - جنوب را در شاخه میانی دریا خزر به دریای عمان و خلیج فارس متصل می کند.


برچسب ها: راه آهن - بهره برداری - کاسپین - رییس جمهور - پروژه راه آهن - سازمان منطقه آزاد انزلی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از راه آهن رشت_کاسپین با حضور رییس جمهور

بهره برداری از راه آهن رشت_کاسپین با حضور رییس جمهور