مطالب مرتبط:
ویدیو/ مسابقات بدمینتون جام فجر در یزد
حاشیه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر
جام ملت های آسیا ؛ از خاطره میزبانی مشترک تهران و تبریز تا 3 گل ایران در 10 دقیقه پایانی / ای کاش حسرت قهرمانی 50 ساله نشود! (+تصاویر نوستالوژیک)
مشخص شدن 4 تیم پایانی/ برنامه نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023
4 تیم پایانی جام ملت های آسیا مشخص شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 10:452024-02-04ورزشي

جام فجر، پایانی بر فجرآفرینی سروش اسکندری، نابغه زنجانی بدمینتون


سروش اسکندری، نابغه زنجانی تیم ملی بدمینتون ایران در حاشیه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی جام فجر که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، - ایسنا/زنجان سروش اسکندری، نابغه زنجانی تیم ملی بدمینتون ایران در حاشیه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی جام فجر که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

دنیای ورزش در عصر حاضر در دو بُعد قهرمانی و همگانی دنبال می شود و ورزشکارانی که در عرصه قهرمانی حضور دارند، روزهایی را برای بازنشستگی خود کنار گذاشته اند تا با دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کنند و عناوین کسب شده در میادین ورزشی را از دریچه خاطرات مرور و بعضاً در کسوت مربی دوباره در این عرصه حضور یابند و داشته های شان را به اشتراک بگذارند.

ورزش زنجان از دیرباز در چند رشته به عنوان سرآمد در کشور مطرح بوده و توانسته است سهم عمده ای از ترکیب تیم های ملی را در رده های سنی مختلف از آن خود کند که بی شک بدمینتون به خاطر برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و زیرساخت های استاندارد، یکی از این رشته های ورزشی است، به طوری که در دهه های گذشته از زنجان به دلیل جایگاهی که در این رشته داشته است به عنوان مهد بدمینتون ایران یاد می شد.


برچسب ها: مسابقات بین المللی - تیم ملی بدمینتون - زنجان - بدمینتون - دوره مسابقات - قهرمانی - ورزش
آخرین اخبار سرویس:

جام فجر، پایانی بر فجرآفرینی سروش اسکندری، نابغه زنجانی بدمینتون

جام فجر، پایانی بر فجرآفرینی سروش اسکندری، نابغه زنجانی بدمینتون