مطالب مرتبط:
حضرت زینب(س) بهترین الگو در عصر جهاد تبیین است
روایتگری و بحث جهاد تبیین حضرت زینب(س) در کربلا مهم ترین کار بود
حضرت زینب(س) با بیان حقیقت، جریان تحریف را خنثی کردند
پویش کتابخوانی جلوه ای ارزنده از جهاد تبیین است/انتخابات بهترین راه برای تحقق مردم سالاری است
فیلم | نوحه لری ویژه سالروز وفات حضرت زینب(س)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 22:052024-01-27سياسي

رسانه های جریان حق به تاسی از حضرت زینب(س) جهاد تبیین کنند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بعد از واقعه کربلا حضرت زینب(س) به تنهایی توانست جریان عمیق رسانه ای دشمن را از بین ببرد و زیربنای فکری امویان را بر هم بزند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امشب در مراسم روضه وفات حضرت زینب(س) در مکتب قرآن که به همت هیات زینبیون(فعالان رسانه ای استان همدان) برگزار شد ظهار کرد: حضرت زینب کبری(س) یک رسانه اثرگذار بودند که در دوران حکومت اموی جریان زر و زور و تزویر را برملا کردند.

وی با بیان اینکه معاویه حدود 40 سال در شام بنیان اشرافی گری ایجاد کرده بود که بر هم زدن آن کاری عادی بود گفت: معاویه دنبال این بود که نام بلند حضرت رسول(ص) را از اذان حذف کند.

نماینده ولی فقیه استان همدان با بیان اینکه معاویه با فضاسازی رسانه ای و شبکه سازی دنبال ارائه تصویری نادرست از اهل بیت(ع) در جامعه بود گفت: فضا به سمتی رفته بود که وقتی حضرت علی(ع) در محراب شهید شدند برخی گفتند مگر علی(ع) نماز می خواند؛ اصلا در مسجد چه کار می کرد؟ وی با بیان اینکه بعد از واقعه کربلا حضرت زینب(س) به تنهایی توانست جریان عمیق رسانه ای دشمن را از بین ببرد و زیربنای فکری امویان را بر هم بزند از تاثیرگذاری این بانوی بزرگ آن هم در شرایط خاص و اسارت تاکید کرد.


برچسب ها: حضرت زینب - استان همدان - نماینده ولی فقیه - رسانه - نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله حبیب الله شعبانی - رسانه ای
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های جریان حق به تاسی از حضرت زینب(س) جهاد تبیین کنند

رسانه های جریان حق به تاسی از حضرت زینب(س) جهاد تبیین کنند