مطالب مرتبط:
خط و نشان دادستان زرند برای عناوین قلابی دکتر و مهندس نامزدهای انتخابات
نامزدهای نهایی انتخابات آمریکا را بشناسید + جزییات
نیازمند فضای آرام و امن برای یک انتخابات باشکوه هستیم
فیلم| آخرین آمار تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در قائمشهر
استفاده از رسانه های محیطی برای نامزدهای انتخابات مجاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 17:002024-02-01سياسي

امکان تبلیغات و فضای رقابتی سالم بین نامزدهای انتخابات ایجاد شود


استاندار اردبیل با تأکید بر برنامه ریزی فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات برای تأمین امکانات و ایجاد فضای تبلیغات سالم و قانونی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار شد، اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران از هم اکنون امکانات و بسترهایی را که برای برگزاری انتخابات لازم است، اعلام و فراهم کنند چراکه در هنگام برگزاری انتخابات، اعلام کمبود و عذری پذیرفتنی نخواهد بود.

وی افزود: لازم است فضای تبلیغاتی و رقابتی سالم برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شود تا مردم با شناخت از آن ها، نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند.

نقش نمایندگان اصلح برای پیشرفت استان تاثیرگذار است استاندار اردبیل با تبیین اهمیت حضور در انتخابات و انتخاب افراد موثر برای پیشرفت استان، ادامه داد: ورود فرمانداران و بخشداران به این موضوع و بیان نقش مهم مشارکت مردم در انتخابات ضروری است.

عاملی با اشاره به نقش نمایندگان در سطح ملی و مساعدت برای جذب اعتبارات به استان، تصریح کرد: نمایندگان اصلح می توانند با پیگیری مسائل و نیازمندی های اعتباری استان در سطح ملی، نقش تأثیرگذاری برای پیشرفت ایفا کنند.


برچسب ها: انتخابات - انتخاب - نامزدهای انتخابات - برگزاری انتخابات - فرمانداران - استاندار اردبیل - انتخابات مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

امکان تبلیغات و فضای رقابتی سالم بین نامزدهای انتخابات ایجاد شود

امکان تبلیغات و فضای رقابتی سالم بین نامزدهای انتخابات ایجاد شود