مطالب مرتبط:
500 کوهنورد گرفتار در پیست شیرباد خراسان رضوی/ امدادرسانی ادامه دارد
امدادرسانی به 140 خودرو گرفتار در جاده «پیست اسکی شیرباد» گلبهار
امدادرسانی به 140 خودرو گرفتار در جاده «پیست اسکی شیرباد» گلبهار
امدادرسانی به 140 خودرو گرفتار در جاده پیست اسکی دولت آباد گلبهار
برف سنگین، 1000 نفر را در «پیست اسکی شیرباد» زمین گیر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 23:402024-02-02اجتماعي

امدادرسانی به در راه ماندگان پیست شیرباد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تجهیزات راهداری، هلال احمر، ارتش و سپاه برای کمک رسانی به مردمی که برای استفاده از پیست به شیرباد رفته بودند و در راه مانده اند، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تجهیزات راهداری، هلال احمر، ارتش و سپاه برای کمک رسانی به مردمی که برای استفاده از پیست به شیرباد رفته بودند و در راه مانده اند، وارد دولت آباد شد.

رضا عباسی در حاشیه عملیات امدادرسانی در دولت آباد افزود: برف امروز مشهد موجب ایجاد مشکلاتی در تردد پیست اسکی شیرباد شده بود و کسانی که برای استفاده از این پیست وارد منطقه شده بودند برای برگشت دچار مشکل شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تجهیزات راهداری هلال احمر، ارتش و سپاه به منطقه وارد شدند و درحال مدیریت عملیات امدادرسانی به مردم هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در اولین مرحله هلال احمر در حال انتقال افراد به محل هایی است که امکان اسکان مردم وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،عباسی اضافه کرد: پس از امدادرسانی مسیر نیز توسط تجهیزاتی که وارد منطقه می شود بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - استانداری خراسان رضوی - مدیرکل مدیریت بحران - بحران استانداری - خراسان رضوی - مدیریت بحران - ارتش و سپاه
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به در راه ماندگان پیست شیرباد

امدادرسانی به در راه ماندگان پیست شیرباد