مطالب مرتبط:
استاد دانشگاه و حوزه: انقلاب اسلامی منشأ تحول روحی ملت ایران بوده است
اسماعیلی: انقلاب اسلامی ایران در آستانه تمدن سازی/ مبارزه رژیم صهیونیستی آرمان امام راحل بود
مردم گله مندی از برخی مسئولان را پای انقلاب اسلامی ایران نمی گذارند
انقلاب اسلامی ایران یک زلزله سیاسی در جهان بود
مشارکت حداکثری در انتخابات بهترین پاسخ به بدخواهان ملت و ایران اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 14:552024-02-07سياسي

انقلاب اسلامی حسن ختام صدسال مبارزه ملت ایران بود


دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی با تبریک عید بزرگ مبعث و عید فجر انقلاب بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، امتداد مبعث و لبیکی بر اسلام و قرآن است.

  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری دشمنی های نظام سلطه حتی قبل از انقلاب اسلامی با مردم ایران، خاطرنشان کرد: با بررسی تاریخ متوجه می شویم که حتی پیش از انقلاب هم آمریکا و انگلیس با ساخت جاده از چابهار به جلفا مخالف بودند، چرا که این کریدور ترانزیتی می تواند در خلال زنجیره تجارت منفعت فراوانی برای کشور داشته باشد.

  وی با اشاره به دشمنی سلطه گران با انقلاب اسلامی اظهار داشت: آن ها اولا می ترسند که انقلاب اسلامی الگویی ضد سلطه گران برای سایر کشورهای جهان شود و ثانیا از ایجاد پیوند اقتصادی و تجاری ایران با 25 کشور اطراف خود که 500 میلیون نفر جمعیت را شامل می شود و ایضا قلب تپنده نفت جهان هستند، وحشت دارند و از صنعتی شدن این منطقه که نتیجه آن عدم خروج و صادرات نفت به دلیل مصرف خود این کشورها خواهد بود، واهمه دارند.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انقلاب - انقلاب اسلامی ایران - اسلامی - اسلام - پیروزی انقلاب اسلامی ایران - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی حسن ختام صدسال مبارزه ملت ایران بود

انقلاب اسلامی حسن ختام صدسال مبارزه ملت ایران بود