مطالب مرتبط:
امام جمعه کرمان: حضور مردم در پای صندوق های رأی تاییدی بر استقلال کشور است
حضور پرشور مردم پای صندوق های رای کشور را بیمه می کند
حضورپرشور مردم در پای صندوق های رای موجب خنثی شدن توطئه های دشمن می شود
تکذیب خبر حضور مهدی هاشمی در استقلال
حضور هاشمی نسب در استقلال؛ یاغی بزرگ سرپرست می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 14:352024-01-26سياسي

برای مراقبت از استقلال کشور، حضور جدی پای صندوق های رای خواهیم داشت


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ما مردمی تکلیف محوریم، کشور را دوست داریم، مراقب استقلال این کشوریم و حضور جدی پای صندوق های رای خواهیم داشت.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ما مردمی تکلیف محوریم، کشور را دوست داریم، مراقب استقلال این کشوریم و حضور جدی پای صندوق های رای خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز (ششم بهمن ماه) کرمان با توصیه همه به رعایت تقوای الهی در همه زوایای زندگی، اظهار کرد: یکی از عواملی که کمک می کند تا در آزمایش های الهی، انسان سرافراز بیرون بیاید و رضایت خدا را جلب کند، توجه و مطالعه سرگذشت پیشینیان است.

در همه ادیان الهی، خداوند مردم و پیامبران را به توجه به شرح حال اقوام قبل از خودشان توصیه کرده و در جای جای متون اسلامی این موضوع تکرار شده است.

وی بیان کرد: علت پیروزی انبیای الهی در برابر دشمنان، مقاومت آنها بود و خداوند به پیامبر اسلام (ص) خطاب فرمود، با مقاومت و صبر به پیروزی خواهی رسید.

امام جمعه کرمان گفت: درس آموزی از سرنوشت دیگران و مقایسه آنها با خودمان، توصیه همه مکاتب الهی است، چه آنها که به انحراف رفتند و چه آنها که در کوران مشکلات و سختی ها، مقاومت کردند.


برچسب ها: پای صندوق های رای - نماینده ولی فقیه در استان - صندوق های رای - نماینده ولی فقیه - امام جمعه کرمان - استقلال - کشور
آخرین اخبار سرویس:

برای مراقبت از استقلال کشور، حضور جدی پای صندوق های رای خواهیم داشت

برای مراقبت از استقلال کشور، حضور جدی پای صندوق های رای خواهیم داشت