مطالب مرتبط:
اکران فیلم های بین الملل جشنواره فجر در موزه سینما/ آغاز به کار بخش بین الملل از 16 بهمن
ششمین فیلم جشنواره فجر هم اکران شد
اتفاقی عجیب در جشنواره، فیلم بدون موسیقی و با پرده سبز اکران شد/ عکس
فیلم| شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سیستان و بلوچستان
اعلام فیلم های بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 08:252024-02-03فرهنگي

16 اثر جشنواره فیلم فجر در قزوین اکران می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با آغاز جشنواره فیلم فجر، 16 فیلم از 22 فیلم فجر در دو سینمای مهتاب و بهمن قزوین اکران می شوند.

- امیر ملاحسنی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با آغاز جشنواره فیلم فجر، 16 فیلم از 22 فیلم فجر در دو سینمای بهمن و مهتاب 1 و 2 اکران می شوند.

وی افزود: یکی از مشخصه های بارز فیلم های جشنواره امسال توجه به فرهنگ و اقلیم متنوع و زیبای کشورمان با موضوع های متنوع دفاع مقدس، اجتماعی، طنز، کودک و نوجوان می باشد.

  معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امسال در راستای سیاست های سازمان سینمایی کشور برای ظهور و بلوغ استعدادهای جدید، حضور فیلمسازان فیلم اولی همچون سال گذشته، پررنگ است.

  ملاحسنی همچنین خاطرنشان کرد: اکران فیلم های جشنواره از 16 تا 23 بهمن ماه همزمان با تهران انجام می شود و علاقمندان و مشتاقان سینما می توانند برای رزرو و تهیه بلیت صرفا با مراجعه به درگاه های اینترنتی آی تیک ، ایران تیک ، گیشه هفت ، سینما تیکت اقدام کنند و فروش بلیط به صورت کاغذی در گیشه انجام نخواهد شد.

پایان پیام/


برچسب ها: جشنواره فیلم فجر - فیلم - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فیلم فجر - معاون هنری و سینمایی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره
آخرین اخبار سرویس:

16 اثر جشنواره فیلم فجر در قزوین اکران می شود

16 اثر جشنواره فیلم فجر در قزوین اکران می شود