مطالب مرتبط:
برخورداری 30 روستا کم برخوردار کهگیلویه وبویراحمد از خدمات رایگان اردوهای جهادی دامپزشکی
پرنده ملی ایران در خراسان شمالی برای اولین بار مشاهده شد
سواحل مکران هدف توسعه سکونتگاه های جدید توسط خراسان شمالی است
اجرای طرح خانواده میزبان در بهزیستی خراسان شمالی
صادرات 42 کیلوگرم زعفران از خراسان شمالی به سایر کشورها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 09:552024-02-19پزشكي

ارائه بیش از 176 هزار خدمات رایگان دندانپزشکی در خراسان شمالی


مدیرگروه بهداشت دهان و دندان در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ارائه بیش از 176 هزار خدمات رایگان دندانپزشکی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرگروه بهداشت دهان و دندان در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ارائه بیش از 176 هزار خدمات رایگان دندانپزشکی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

دکتر مهین یاهوییان اظهار کرد: 285 هزار و 392 خدمت دندان پزشکی به جمعیت تحت پوشش دانشگاه از ابتدای امسال تاکنون ارائه شده که از این تعداد، 176 هزار و 5 مورد، خدمات رایگان و بقیه نیز با تعرفه دولتی بوده است.

وی با بیان اینکه کودکان زیر 14 سال، مادران باردار و شیرده گروه هدف دریافت کننده خدمات رایگان هستند، افزود: خدماتی از قبیل معاینه، فیشورسیلانت، جرم گیری و کشیدن دندان و آموزش مراقبت های بهداشتی دهان و دندان به این گروه رایگان ارائه می شود.

مدیرگروه بهداشت دهان و دندان در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: امسال 2800 خدمت رایگان دندانپزشکی نیز توسط خیریه نوآوران و هزار و 500 خدمت نیز توسط قرارگاه الکفیل ارائه شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات دندان پزشکی رایگان در مناطق محروم روستایی استان، خاطرنشان کرد: دندان پزشکان دانشگاه در قالب ده گردشی با استفاده از یونیت های سیار


برچسب ها: خدمات رایگان - خراسان شمالی - معاونت بهداشت دانشگاه - دندان - رایگان - بهداشت دهان و دندان - دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 176 هزار خدمات رایگان دندانپزشکی در خراسان شمالی

ارائه بیش از 176 هزار خدمات رایگان دندانپزشکی در خراسان شمالی