مطالب مرتبط:
بازار خودرو خفه کرد/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، دنا، تارا و کوییک + جدول قیمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 14:452024-02-15سياسي

هر اقدام تجاوزکارانه ای را در نطفه خفه می کنیم


امیر سرتیپ واحدی با تأکید بر آمادگی نیروی هوایی ارتش برای مقابله با تهدیدات گفت: در مقابل هرگونه تجاوز و عملیات تروریستی با قدرت هرچه تمام وارد می شویم و آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

- امیر سرتیپ واحدی با تأکید بر آمادگی نیروی هوایی ارتش برای مقابله با تهدیدات گفت: در مقابل هرگونه تجاوز و عملیات تروریستی با قدرت هرچه تمام وارد می شویم و آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه دیدار وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران که در هتل نهاجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره برنامه این نیرو در حوزه دیپلماسی دفاعی اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش دیپلماسی دفاعی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

امیر سرتیپ واحدی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش بر پایه دیپلماسی دفاعی با کشورهای دوست، همسایه و همسو رابطه خوبی دارد و در این راستا تلاش های زیادی شده است.

فرمانده نهاجا افزود: برقراری رابطه و تعامل با کشورهای دوست و همسایه موجب ایجاد اتحاد، برادری و دوستی بین کشورهای همسو می شود تا بتوانیم از تجربیات دفاعی یکدیگر در زمینه های مختلفی همچون ساخت قطعات، هواپیماهای بدون سرنشین، آموزش و سایر حوزه ها استفاده کنیم و تبادلات فنی و اطلاعاتی با یکدیگر داشته باشیم.


برچسب ها: نیروی هوایی ارتش - نیروی هوایی - امیر سرتیپ واحدی - دیپلماسی دفاعی - عملیات تروریستی - هوایی - نیروی
آخرین اخبار سرویس:

هر اقدام تجاوزکارانه ای را در نطفه خفه می کنیم

هر اقدام تجاوزکارانه ای را در نطفه خفه می کنیم