مطالب مرتبط:
97 طرح عمرانی و اقتصادی گرامیداشت دهه فجر در پارس آباد آماده افتتاح است
158 طرح عمرانی و اقتصادی در مشگین شهر آماده افتتاح است
بازدید خبرنگاران از طرح های عمرانی و اقتصادی هرمزگان
44 طرح عمرانی در شهرستان طرقبه - شاندیز آماده بهره برداری شد
109 طرح عمرانی و اقتصادی در آبادان آماده افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 19:302024-01-31اقتصادي

طرح های عمرانی پیوست فرهنگی-تاریخی گرفتند


رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور گفت: برای نخستین بار در مهرماه امسال دستورالعمل پیوست های تاریخی - فرهنگی برای پروژه های عمرانی به استان ها و نهادهای اجرایی ابلاغ شد، - ایسنا/کرمان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور گفت: برای نخستین بار در مهرماه امسال دستورالعمل پیوست های تاریخی - فرهنگی برای پروژه های عمرانی به استان ها و نهادهای اجرایی ابلاغ شد، بنابراین طرح های عمرانی از احداث سد تا راهسازی و شبکه های آبرسانی و گازرسانی و .

بر اساس این دستورالعمل باید اجرا شوند.

  مصطفی ده پهلوان عصر امروز، 11 بهمن ماه در نشست با مدیران و اعضای هئت علمی دانشگاه های کرمان اظهار کرد: آینده کشور در دستان میراث فرهنگی و طبیعی است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد غیرنفتی بیان کرد: هنوز اقتصاد غیرنفتی را درک نکردیم و میراث فرهنگی و طبیعی از این نوع است.

رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور با اشاره به نگاه ها به کاربرد میراث فرهنگی تصریح کرد: سطح سواد میراثی در کشور بسیار پایین است.

وی با تبیین کاربرد میراث فرهنگی، طبیعی، گردشگری و باستان شناسی و در ادامه با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه افزود: با توجه به اقلیم ایران، متاسفانه مهندسی آب، کاریز، قنات و شبکه های آبرسانی را جدی نگرفتیم و آن ها را به روز نکردیم و نتوانستیم به کا


برچسب ها: پژوهشگاه میراث فرهنگی - میراث فرهنگی - فرهنگی - پروژه های عمرانی - دستورالعمل - اقتصاد غیرنفتی - طرح های عمرانی
آخرین اخبار سرویس:

طرح های عمرانی پیوست فرهنگی-تاریخی گرفتند

طرح های عمرانی پیوست فرهنگی-تاریخی گرفتند