مطالب مرتبط:
حضور باشکوه در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه می کند
رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه: انتخابات نشان دهنده این است که نظام با خواست و اراده مردم ایجاد شده است و تداوم می یابد
حضور طلاب در عرصه تبیین اهمیت شرکت در انتخابات از ضرورت هاست
اهمیت این انتخابات به اندازه اهمیت خود نظام است
بزرگترین سرمایه نظام، حضور مردم و مشارکت آنان در انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-01سياسي

انتخابات، عرصه دفاع از نظام است


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، با بیان اینکه انتخابات پیش رو به نوعی به تقابل جبهه حق و شیاطین تبدیل شده، گفت: شرکت در انتخابات دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، با بیان اینکه انتخابات پیش رو به نوعی به تقابل جبهه حق و شیاطین تبدیل شده، گفت: شرکت در انتخابات دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار بهمن ریحانی، امروز(12 بهمن) در مراسم سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور که با حضور مسئولین استان در حسینیه مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امام(ره) معجزه قرن بود و به ما عزت و خودباوری داد.

امام(ره) اسلام را طور دیگری تفسیر کرد و با همین نگاه بود که به ما قدرت داد و توانسته ایم در طول این سالها همه چالش ها را به سلامت پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه امام(ره) فلسطین را مساله اول جهان اسلام می دانست و اعتقاد به تشکیل گروه های مقاومت در منطقه داشت، عنوان کرد: آمریکا بیشترین تسلیحات و بودجه نظامی را دارد، به گونه ای که سال گذشته 800 میلیارد دلار بودجه نظامی داشت، اما می بینیم همین گروه های مقاومت در یمن آنها را زمین گیر کرده اند و این حاصل فرهنگ و ادبیاتی است که امام(ره) بنا نهاد.


برچسب ها: انتخابات - جمهوری اسلامی ایران - نظام جمهوری اسلامی - کرمانشاه - شرکت در انتخابات - جمهوری اسلامی - فرمانده سپاه
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، عرصه دفاع از نظام است

انتخابات، عرصه دفاع از نظام است