مطالب مرتبط:
آمار وحشتناک خط حمله اردن؛ 9 گل از 12 گل اردن روی خلاقیت دو بازیکن!
آمار پنتاگون از مجروح شدن 146 نظامی در حملات گروه های مقاومت
آمار امیدوارکننده تیم ملی ایران برابر قطر؛ ایران در 7 بازی گذشته با قطر تنها یک گل خورده!
آمار پرداخت وام ازدواج در بانک تجارت طی 10 ماهه امسال
کاهش آمار ابتلابه آنفلوآنزا در کشور/ کرونای JN.1 نگران کننده است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 14:202024-02-07سياسي

سگ های صاحب دار و نگهبان بیشترین آمار گزیدگی را دارند


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار گفت: سگ های صاحب دار، نگهبان و سگ هایی که در کارگاه ها و باغ نگهداری می شوند بیشترین آمار گزیدگی را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، محمدهادی ناصح مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که عصر امروز در سالن جلسات شهید صدر زاده فرمانداری ویژه شهریار برگزار شد، اظهار کرد: در طرح غربالگری دیابت و فشار خون 351 هزار نفر در شهر و روستا غربالگری شدند که هزار و 193 نفر مشکوک به دیابت شناسایی شدند که از دیابت خود اطلاعی نداشتند و 9 هزار و 95 نفر در مرحله پیش دیابت شناسایی و 12 هزار و 654 نفر سابقه دیابت داشته و 144 هزار و 121 نفر سالم و 182 هزار و 826 نفر برای آزمایش قند خون معرفی شدند.

  وی گفت: در میزان فشار خون نیز 4 هزار و 605 نفر مشکوک و 69 هزار و 300 نفر در معرض ابتلا و 17 هزار و 914 نفر سابقه فشار خون و 258 هزار نفر از نظر فشار خون سالم بودند.

رییس شبکه بهداشت شهریار با اشاره به بازدیدهای بهداشت محیط افزود: 261 مورد گشت مشترک انجام شده که از یک هزار و 739 مکان بازدید شده است که 7 مورد کارگاه غیرمجاز مواد غذایی کشف و مواد معدوم و 155 مورد از مراکز عرضه قلیان پلمب شد و مشکلات مربوط به سنجش آب نیز به دستگاه های متولی اخطار داده شده است.


برچسب ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان - هزار - شبکه بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت - شهرستان شهریار - بهداشت و درمان - دیابت
آخرین اخبار سرویس:

سگ های صاحب دار و نگهبان بیشترین آمار گزیدگی را دارند

سگ های صاحب دار و نگهبان بیشترین آمار گزیدگی را دارند