مطالب مرتبط:
اکثر آمریکایی ها بایدن را برای یک دوره دیگر ریاست جمهوری «خیلی پیر» می بینند
ثروتمندانی که از پله های شرکت برای ترقی بالا رفتند/ کدام میلیاردرهای آمریکایی ثروتمند نبودند؟
سرلشکر رحیم صفوی: آمریکایی ها در لشگرکشی به افغانستان و عراق، دو دشمن ما در شرق و غرب را سرنگون کردند/ آمریکایی ها داعش روی کار آوردند که دولت سوریه و عراق را سرنگون کرده و بعد هم سراغ ایران بیایند
سناتور آمریکایی: تعداد تلفات غیرنظامیان در غزه غیرقابل قبول است
این جنگنده های آمریکایی راهی ترکیه شدند/ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 11:272024-02-12بين الملل

86 درصد آمریکایی ها بایدن فرتوت را نمی خواهند


هشتاد و شش درصد آمریکایی ها در نظرسنجی جدید، بایدن نامزد پیشتاز دموکرات ها را برای ریاست جمهوری مجدد بسیار پیر توصیف کردند و از نظر بسیاری از آن ها نامزد پیشتاز جمهوری خواهان ترامپ هم برای این سمت خیلی پیر است.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ بایدن یادش نمی آید چه زمانی پسرش فوت کرده یا چه زمانی معاون اوباما بوده است ، این اظهارات بازپرس ویژه رابرت هور است که اولین تاثیرش بر درک رای دهندگان آمریکایی از رییس جمهورشان در مخالفت 86 درصدی آن ها با ریاست جمهوری مجدد بایدن در نظرسنجی جدید ای بی سی نیوز/ایپسوس نمود پیدا کرده است.

  چند روز بعد از آن که هور بایدن 81 ساله را مردی مسن با حافظه ضعیف توصیف کرد، اکثر قریب به اتفاق آمریکایی ها در این نظرسنجی که بین نهم تا 10 فوریه (20 و 21 بهمن) انجام و نتایج آن یکشنبه منتشر شد، گفتند بایدن توانایی یک دور دیگر ریاست جمهوری را ندارد و برای اینکار خیلی پیر است.

این نظرسنجی، جدیدترین ضربه به کارزار انتخاباتی بایدن است که با تب و تاب در تلاش است این تصور را که بایدن توانایی انجام یک دوره دیگر ریاست جمهوری را ندارد، رد کند.

دادستان کل ایالات متحده پس از کشف اسناد محرمانه در دفتر شخصی و اقامتگاه جو بایدن رییس جمهور آمریکا در دوران معاونت ریاست جمهوری او در دولت باراک اوباما، رابرت هور را به عنوا


برچسب ها: ریاست جمهوری - آمریکایی - آمریکایی ها - بایدن - جمهوری - نظرسنجی - ریاست
آخرین اخبار سرویس:

86 درصد آمریکایی ها بایدن فرتوت را نمی خواهند

86 درصد آمریکایی ها بایدن فرتوت را نمی خواهند