مطالب مرتبط:
لزوم برخورد ضربتی با پوشاک قاچاق/ باید کالاهای قاچاق معدوم شوند
استاندار: مدیران استان مرکزی با فساد برخورد کنند
شناسایی و برخورد با 14 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مازندران
فیلم/صدا وسیما رد صلاحیت شدگان را تهدید به برخورد قضایی می کند
اژه ای: با تعدی کنندگان به اموال، جان و ناموس مردم برخورد کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 20:102024-01-31اقتصادي

برخورد جدی با عاملان قاچاق کالاهای سلامت محور


رییس اداره امور پیشگیری و حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری از برخورد جدی با عاملان قاچاق کالاهای سلامت محور و تولیدکنندگان کالاهای سلامت محور غیر مجاز مطابق قانون خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره امور پیشگیری و حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری از برخورد جدی با عاملان قاچاق کالاهای سلامت محور و تولیدکنندگان کالاهای سلامت محور غیر مجاز مطابق قانون خبر داد.

همایش ادارات مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور قطب های 10 گانه کشور امروز، 11 بهمن به میزبانی شیراز و با حضور استاندار فارس، رییس اداره امور پیشگیری و حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو و معاون دادستان استان فارس برگزار شد.

رییس اداره امور پیشگیری و حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری در این همایش ضمن معرفی تشکیلات این ستاد، به قانون اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 1400 و 1401 اشاره کرد.

حمیدرضا دهقانی نیا افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از دستگاه های دوازده گانه در زمینه کشف کالاهای قاچاق فعالیت دارد و به تبع آن دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور نیز در ا


برچسب ها: مبارزه با قاچاق کالا - قاچاق کالا - مبارزه با قاچاق - نهاد ریاست جمهوری - قاچاق کالا و ارز - رییس اداره - کالا
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با عاملان قاچاق کالاهای سلامت محور

برخورد جدی با عاملان قاچاق کالاهای سلامت محور