مطالب مرتبط:
ارتفاع برف در محورهای گیلان به 45 سانتی متر رسید
ارتفاع برف گیلان به 10 سانت رسید
فرونشست زمین در دریای خزر به 9 سانتی متر رسید
پیش بینی بارش برف در ارتفاعات خوزستان
تصاویری بسیار زیبا از بارش باران و برف پاییزی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 11:402024-01-24اجتماعي

ارتفاع برف در سرعین به 30 سانتی متر رسید


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش برف و کولاک سراسر استان اردبیل را در بر گرفته به طوری که تا صبح امروز ارتفاع برف در شهرستان سرعین به 30 سانتی متر رسیده است.

- مجید کوهی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: بارش برف که از دیروز به شکل پراکنده در برخی نقاط آغاز شده بود به دنبال تشدید آن طی ساعات گذشته سراسر استان اردبیل سفید پوش شد.

وی افزود: کماکان بارش برف در همه مناطق استان اردبیل تداوم دارد و ارتفاع برف تا صبح امروز در شهرستان سرعین به 30، بیله سوار 25 و نیر 24 سانتی متر رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد بارش برف به شکل متناوب تا امشب در اکثر مناطق استان اردبیل به خصوص مرکزی و جنوبی تداوم داشته باشد و سپس با خروج سامانه بارشی طی صبح فردا یخ بندان در سطح استان رخ می دهد.

کوهی عنوان کرد: به دلیل وزش باد، بارش برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل توام با کولاک بوده که این کولاک در گردنه ها و محورهای مواصلاتی شدیدتر است.

به گفته وی طی شبانه روز گذشته به دنبال تشدید فعالیت سامانه ناپایدار جوی و کاهش محسوس دما در مناطق مرکزی استان اردبیل، دمای هوای مشکین شهر به 9 درجه زیر صفر رسید.


برچسب ها: استان اردبیل - اردبیل - مدیرکل هواشناسی - استان - هواشناسی - بارش برف - ارتفاع برف
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع برف در سرعین به 30 سانتی متر رسید

ارتفاع برف در سرعین به 30 سانتی متر رسید