مطالب مرتبط:
حاتمی: انتخابات بهترین مسیر برای توسعه است/خاکشور: نامزدها برنامه محور باشند
حاتمی: انتخابات بهترین مسیر برای توسعه است/خاکشور: نامزدها باید برنامه محور باشند
تمام ظرفیت ها برای انتخابات به کار گرفته شود
لیست کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات مجلس خبرگان اعلام شد
حسین مرعشی: مردم ما 6 سال است که تورم بالای 45 درصد را تحمل می کنند؛ کمر مردم شکسته/ مسئولان و نهادها می دانند که انتخابات به امنیت ملی ما گره خورده اما حاضر نشدند فرصت رقابت ایجاد کنند تا انتخابات پر شور شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 15:302024-02-15سياسي

مسیر تمدن سازی را در انتخابات دنبال کنیم


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تفاوت انتخابات در تمدن اسلامی و تمدن غرب بر ضرورت شناخت این تفاوت ها تأکید و خواستار تداوم مسیر تمدن سازی در انتخابات شد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تفاوت انتخابات در تمدن اسلامی و تمدن غرب بر ضرورت شناخت این تفاوت ها تأکید و خواستار تداوم مسیر تمدن سازی در انتخابات شد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 26 بهمن در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز که به دلیل کاندید شدن در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را به دلیل پیروی از ارزش های تمدنی عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه تمدن نوین اسلامی چارچوب های اصیل و ارزشمندی داراست، انتخابات را در نظام جمهوری اسلامی وسیله ای برای رسیدن به عدالت در دنیا و سعادت در آخرت دانست و افزود: این در حالی است که انتخابات در تمدن رقیب یعنی تمدن غرب هدفی جز رسیدن به قدرت در چارچوب های دنیای فانی نیست بنابراین مردم باید این نقطه تفاوت را درک کرده و از آن مراقبت کنند تا مسیر تمدن سازی به خوبی پیش رود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین بر ضرورت توجه کاندیداهای انتخابات به این نکته مهم و اصیل در فعالیت های انتخاباتیشان تأکید کرد و گفت: در میان انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شور


برچسب ها: انتخابات - نماینده ولی فقیه در استان - تمدن - نظام جمهوری اسلامی - نماینده ولی فقیه - اسلامی - تمدن سازی
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تمدن سازی را در انتخابات دنبال کنیم

مسیر تمدن سازی را در انتخابات دنبال کنیم