مطالب مرتبط:
بهترین مراکز خرید بالی برای خانواده ها
استخدام کارشناس فروش در ابر پیشگامان عصر نوین در خراسان رضوی
عملیات ساخت طرح 864 واحدی نهضت ملی مسکن بَردَسکَن خراسان رضوی آغاز شد
استخدام 6 عنوان شغلی در صنایع غذایی مهراد چاشنی توس در خراسان رضوی
استخدام بازاریاب و ویزیتور در صنایع غذایی مهراد چاشنی توس در خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 08:402024-02-06اجتماعي

نگهداری بیش از 1700 کودک در مراکز شبه خانواده خراسان رضوی


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 1752 کودک در سه رنج سنی 3 تا 6 سال، 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال در مراکز شبه خانواده نگهداری می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 1752 کودک در سه رنج سنی 3 تا 6 سال، 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال در مراکز شبه خانواده نگهداری می شوند.

حمیده محدث در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مراکز شبه خانواده بهزیستی اظهار کرد: مراکز شبه خانواده برای نگهداری کودکان بی ‎سرپرست و بدسرپرست ایجاد شده است.

ما یک شیرخوارگاه دولتی و 93 مرکز غیر دولتی در استان داریم که در 21 شهرستان پراکنده هستند و نیمی از مراکز در مشهد قرار دارند.

وی افزود: مراکز ما خانه نام دارند و دقیقا همان کارهایی که افراد در خانه برای بچه های خود انجام می دهند، برای بچه های ما از نظر تربیتی و مراقبتی نیز انجام می شود.

بچه هایی که والدین آن ها فوت کردند، اعتیاد دارند، زندانی هستند و به دلیل بیماری های صعب العلاج قادر به نگهداری از بچه های خود نیستند وارد مراکز شبه خانواده ما می شوند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر 1752 کودک در سه رنج سنی 3 تا 6 سال، 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال در این مراکز نگهداری می شوند.


برچسب ها: مراکز شبه خانواده - شبه خانواده - سازمان بهزیستی خراسان رضوی - خراسان رضوی - بهزیستی خراسان رضوی - مراکز - خانواده
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری بیش از 1700 کودک در مراکز شبه خانواده خراسان رضوی

نگهداری بیش از 1700 کودک در مراکز شبه خانواده خراسان رضوی