مطالب مرتبط:
رانش زمین برق 93 روستای کردستان را قطع کرد
برق 93 روستای کردستان به دلیل رانش زمین قطع شد
برق 93 روستای کردستان به دلیل رانش زمین قطع شد
قطع برق 93 روستای استان کردستان بدلیل رانش زمین
رانش زمین بر اثر شدت بارش در کردستان/ برق 93 روستا قطع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 16:052024-02-16سياسي

قطع برق 93 روستای کردستان به دلیل رانش زمین


شبکه برق 70 روستای سقز، 13 روستای دیواندره، 5 روستای بانه و 5 روستای مریوان از ساعات اولیه صبح طی روزجاری (27 بهمن) قطع شده که باحضور به موقع نیرو های عملیاتی و اتفاقات شهرستان های درگیر با رانش زمین و قطعی گسترده برق همزمان نسبت به اعزام نیرو های اجرایی .

- شبکه برق 70 روستای سقز، 13 روستای دیواندره، 5 روستای بانه و 5 روستای مریوان از ساعات اولیه صبح طی روزجاری (27 بهمن) قطع شده که باحضور به موقع نیرو های عملیاتی و اتفاقات شهرستان های درگیر با رانش زمین و قطعی گسترده برق همزمان نسبت به اعزام نیرو های اجرایی و پشتیبان از سایر شهر های سنندج، بیجار، قروه و کامیاران انجام شده و بارگیری و اعزام 110 اصل تیر و یراق آلات مربوطه انجام شده و هم اکنون اقدامات لازم برای رفع آن در دست اقدام است.

مسوول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: برق 93 روستای کردستان بر اثر بارش سیل آسا و رانش شدید زمین درچهار شهرستان: سقز، مریوان، بانه و دیواندره قطع شد.

کوهسار رسولی تبار در گفت وگو با مهر اظهار کرد: براثر وقوع چندین مورد رانش زمین و آب شستگی در مناطق مختلف استان، شبکه برق تغذیه کننده دچار آسیب جدی شد و فیدرهای بسطام و مولان آباد سقز ، چهل چشمه دیواندره ، فیدر جاده مریوان – بانه و فیدرچناره مریوان از مدار تغذیه خارج و بطور کامل قطع شد.


برچسب ها: روستای - رانش زمین - کردستان - نیرو - اعزام نیرو - شرکت توزیع نیروی برق - اعزام
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق 93 روستای کردستان به دلیل رانش زمین

قطع برق 93 روستای کردستان به دلیل رانش زمین