مطالب مرتبط:
درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در غرب خان یونس
نبرد خان یونس سخت و نفس گیر است/ شرایط ما پیچیده تر خواهد شد
فیلم| دفن پیکر 150 شهید در محوطه بیمارستان ناصر خان یونس
بحران در بیمارستان خان یونس در پی تداوم محاصره آن
فاجعه قریب الوقوع انسانی در بیمارستان خان یونس |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 16:302024-01-28بين الملل

«خان یونس» باتلاق صهیونیست ها


یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که عملیات در خان یونس بسیار طولانی شده و صهیونیست ها با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شده اند.

- یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که عملیات در خان یونس بسیار طولانی شده و صهیونیست ها با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت امروز(یکشنبه) در گزارشی نوشت که عملیات زمینی در خان یونس در این روزها طولانی تر از عملیات روزهای اول جنگ و مرحله اولیه در شمال نوار غزه شده است و ارتش اسراییل با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی رو به رو شده است.

در این گزارش آمده است که ارتش صهیونیستی تقریبا کم تر از یک هفته از آغاز حمله زمینی، بیش از 400 مبارز فلسطینی در غرب خان یونس را به شهادت رساند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: بخشی از نیروهای اسراییلی مانند نیروهای تیپ جفعاتی ، چتربازان و تیپ 7 زرهی که از سه جهت خان یونس را محاصره کرده اند، همچنان در خاک دشمن درحال جنگ هستند و در هیچ یک از جنگ ها نیروهای اسراییلی به اندازه این مدت در منطقه جنگی باقی نمانده بودند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: نظامیان رژیم اسراییل تلاش می کنند که رهبران جنبش حماس و همچنین اسرای صهیونیستی را در این منطقه پیدا کنند زیرا معتقدند که آن ها در خان یونس هستند.


برچسب ها: صهیونیست - خان یونس - صهیونیستی - صهیونیست ها - گزارش - فلسطینی - یونس
آخرین اخبار سرویس:

«خان یونس» باتلاق صهیونیست ها

«خان یونس» باتلاق صهیونیست ها