مطالب مرتبط:
برگزاری جشنواره ملی جهادگران در سازمان بسیج دانشجویی
300 میلیارد ریال صرف ساخت 50 پایگاه مقاومت بسیج در استان یزد شد
خبرورزشی گردی| سیدجلال: همه بسیج شدند و چوب لای چرخ پرسپولیس گذاشتند/ استقلال و پرسپولیس را به نفع عربستانی ها مقابل هم می گذارند
برگزاری اردوی جهادی با هدف تحقق عدالت اجتماعی در منطقه 7
همه بسیج شدند و چوب لای چرخ پرسپولیس گذاشتند/ استقلال و پرسپولیس را به نفع عربستانی ها مقابل هم می گذارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 09:012024-02-04سياسي

تفکر جهادی پشتوانه خدمات بسیج سازندگی است


در طی 45 سال از عمر انقلاب خدمات زیادی به مردم کشور داده شده است اما تفاوت خدمات دیگر و بسیج سازندگی این است که پشت همه فعالیت ها تفکر جهادی و بسیجی انجام بوده و این جهاد همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد آقامیری شنبه شب در آیین شکرانه بهره برداری از 3338 پروژه محرومیت زدایی و تجلیل از گروه های جهادی برتر استان قم که در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: این ایام را به خانواده معظم شهدا و شهدا تبریک می گویم، شهدایی که جان خودشان را برای پایداری این نظام فدا کردند و ما هرچه داریم مدیون آن ها هستیم.

وی افزود: دهه فجر، یادآور حضور مردم در همه عرصه ها برای پیروزی این نظام مقدس به رهبری امام خمینی است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: ایثار و ازخودگذشتگی همه مردم در عرصه های گوناگون باعث شد که ما شاهد پیروزی خون بر شمشیر باشیم و فراموش نکنیم که رمز پیروزی ما، ایمان به خدا در درجه اول بود و اتحاد مردم و رهبری واحد باعث شد که انقلاب 45 سالگی خود را جشن بگیرد.

آقامیری در ادامه گفت: در طول این 45 سال انقلاب خدمات زیادی به مردم کشور داده شده است اما تفاوت خدمات دیگر و بسیج سازندگی این است که پشت همه فعالیت ها تفکر جهادی و بسیجی انجام بوده و این جهاد همچنان ادامه دارد.


برچسب ها: بسیج سازندگی - به گزارش خبرگزاری فارس - باغ موزه دفاع مقدس قم - پیروزی - پروژه محرومیت زدایی - باغ موزه دفاع مقدس - جهاد
آخرین اخبار سرویس:

تفکر جهادی پشتوانه خدمات بسیج سازندگی است

تفکر جهادی پشتوانه خدمات بسیج سازندگی است