مطالب مرتبط:
آمریکا به اسراییل : از حمله به رفح خودداری کنید
آمریکا به اسراییل: از حمله به رفح خودداری کنید
واکنش آمریکا به برنامه اسراییل برای حمله به رفح
واکنش آمریکا به برنامه اسراییل برای حمله به رفح
امیرعبداللهیان: رژیم اسراییل می خواهد آمریکا را به همراه خود در باتلاق جنگ خاورمیانه غرق کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 14:142024-02-11سياسي

امروزه دنیا فهمید که منشأ همه بدبختی های بشریت آمریکا و اسراییل است


مشاور امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروزه همه دنیا به درستی فهمیدند که آمریکا، اسراییل و استکبار شیطان بزرگ و منشأ همه انسان کشی و بدبختی ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمد وحدتی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن دیار هراز سنگر در گلزار شهدای آستان امامزاده ابراهیم(ع)، اظهار کرد: هم اکنون در یکی از حساس ترین دوره های تاریخ بشر زندگی می کنیم و بنا به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی بزرگ قرار داریم.

وی افزود: حوادث امروزه به سرعت در حال وقوع است و تحولاتی که در طی چندین قرن قرار بود اتفاق بیافتد در دو دهه اخیر اتفاق افتاده است .

مشاور امور فرهنگی و مسؤول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بستر سازی برای حکومت جهانی است، تصریح کرد: این یک واقعیت است و امروزه ما برای نجات بشر وارد شدیم.

وحدتی با اعلام اینکه هم اکنون تمام گرفتاری های بشر برای آن است که دست شان را از دست اهل بیت جدا کردند، بیان کرد: قرآن کریم نقشه راه و بهترین کتاب آسمانی برای زندگی سعادتمند در دنیا و آخرت است پس باید درست آن را فهم و پیاده کنیم.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - رفاه اجتماعی - به گزارش خبرگزاری فارس - امروز - فرمایشات رهبر انقلاب - رهبر انقلاب اسلامی - آمریکا و اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

امروزه دنیا فهمید که منشأ همه بدبختی های بشریت آمریکا و اسراییل است

امروزه دنیا فهمید که منشأ همه بدبختی های بشریت آمریکا و اسراییل است