مطالب مرتبط:
معاون استاندار تهران: مسکن مهر پردیس متری 15 میلیون بیشتر نباشد
معاون عمرانی استاندار تهران: پرونده مسکن مهر پردیس شهریور سال آینده بسته می شود
افتتاح مجموعه پایش تصویری با حضور معاون استاندار تهران در شهرستان ری
منصوری:جمعیت تهران از پیش بینی طرح جامع مسکن فراتر رفته/ مشاورین طرح، ساکن شهرک غرب بودند و آنجا را برای خود خلوت کردند! 55درصد سطح مسکونی تهران، فاقد سیاست است ستاریان: اصلی ترین بحران تهران، مسکن است/به اندازه ضریب استهلاک نیز نمی توانیم بسازیم
قیمت مسکن در منطقه چهار تهران امروز 17 بهمن 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 20:362024-02-06اقتصادي

معاون استاندار تهران: قیمت هر متر مسکن مهر پردیس از 15 میلیون فراتر نرود


به گزاری خبرگزاری فارس از پردیس، میرمحمد غراوی معاون عمرانی استاندار تهران بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه تصفیه خانه اضطراری پردیس اظهار کرد: امسال به مناسبت دهه مبارک فجر در استان تهران هزار و 44 پروژه عمرانی با اعتبار 23 هزار و 900 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و یک هزار و 900 میلیارد تومان هم پروژه جدید کلنگ زنی می شود که امیدواریم منشا خیر برای شهروندان این استان باشد.

وی گفت: تصفیه خانه شماره 3 پردیس برای تامین آب شرب ساکنین پردیس جز اولویت ها بود، از این رو از تلاش آبفای شرق تهران برای این تکمیل پروژه و اداره خوب 4 شهرستان با حجم کاری بالا و تکمیل تصفیه خانه ها و پروژه های ناتمام تقدیر می کنیم.

  معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه این تصفیه خانه بخش زیادی از نیاز پردیس را تامین می کند، ابراز کرد: پردیس اولین شهر جدید کشور است و اولین در بحث درآمد، جمعیت و موقعیت آن نسبت به نزدیکی به تهران است و این موارد جزء ویژگی های خوب برای سکونت در این شهر شده است.

غراوی افزود: هرچه طرح و پروژه برای توسعه در پردیس وجود دارد باید با سرعت جلو برود زیرا با این تلاش ها عقب ماندگی زیادی در پردیس داریم.

تحویل 8 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در پردیس وی ادامه داد: هر ماه در پردیس شاهد تحویل تعداد زیادی مسکن مهر هستیم و از 19 هزار


برچسب ها: استاندار تهران - معاون عمرانی استاندار - تصفیه خانه - پردیس - تهران - استان - میلیارد تومان
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: قیمت هر متر مسکن مهر پردیس از 15 میلیون فراتر نرود

معاون استاندار تهران: قیمت هر متر مسکن مهر پردیس از 15 میلیون فراتر نرود