مطالب مرتبط:
تولیدات دانش بنیان در حوزه کشاورزی استان بوشهر، تجاری سازی می شوند
ورود سامانه بارشی از شنبه / بارش باران برای این استان ها در راه است
رشد مستمر تعداد مراکز و اعتبارات تامین اجتماعی در دولت سیزدهم
راه اندازی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا «از فجر تا فطر» در استان بوشهر
حوزه استحفاظی زنجان در بخش آزادراهی تکمیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 21:452024-02-08اجتماعي

تامین بخش اعظمی از پروژه های راه سازی استان زنجان از محل اعتبارات ملی


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه حوزه استحفاظی استان زنجان در بخش آزادراهی تکمیل شده است، گفت: از این میزان 100 کیلومتر آزادراه زنجان به سمت تهران بوده و 100 کیلومتر هم به سمت استان آذربایجان شرقی است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه حوزه استحفاظی استان زنجان در بخش آزادراهی تکمیل شده است، گفت: از این میزان 100 کیلومتر آزادراه زنجان به سمت تهران بوده و 100 کیلومتر هم به سمت استان آذربایجان شرقی است.

اصغر اسماعیلی امروز (جمعه 19 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش اعظمی از اقداماتی که در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام می شود در بخش راه و راه سازی است، یادآور شد: ساخت راه در بخش های آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است ولی نگهداری راه ها در تمام بخش های راه بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان است.

وی با بیان اینکه استان زنجان از موقعیت جغرافیایی استثنایی برخودار است، افزود: این استان مرکز اتصال استان های شمال غرب به پایتخت است و در این میان می طلبد به توسعه بهبود راه ها توجه ویژه ای شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به میزان طول شبکه راه های استان زنجان اشاره کرد و تصریح کرد: این استان 200 کیلومتر آزادراه، 130کیلومتر بزرگراه


برچسب ها: استان زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی استان - راه و شهرسازی - زنجان - اداره کل راه و شهرسازی - استان - استان آذربایجان شرقی
آخرین اخبار سرویس:

تامین بخش اعظمی از پروژه های راه سازی استان زنجان از محل اعتبارات ملی

تامین بخش اعظمی از پروژه های راه سازی استان زنجان از محل اعتبارات ملی