مطالب مرتبط:
کدام مناطق گیلان برفی می شود؟
وضعیت هوای فردا پنجشنبه 5 بهمن ماه 1402
فیلم| مفرح ترین جنگل های برفی شمال
نمایی از طبیعت بکر و برفی سوادکوه+فیلم
نجات سه گرفتار در مناطق کوهستانی و برفی دماوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 11:052024-01-24اجتماعي

مهمانی هوای سرد و برفی تا پنجشنبه در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان گفت: براساس هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی گیلان، تا اوایل صبح پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه تداوم دارد.

- محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان اظهار کرد: براساس هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی گیلان، تا اوایل صبح پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه تداوم دارد.

  به گفته وی، طی این مدت ابرناکی و مه آلود شدن هوا، بارش باران در برخی مناطق شدید، وزش باد شدید، احتمال رعدوبرق و تگرگ و همچنین در ارتفاعات و دامنه ها بارش شدید برف و کولاک پیش بینی می شود.

  مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش محسوس دما گفت: به سبب افت محسوس دما، در پاره ای نواحی جلگه ای مستعد مجاور با دامنه ها در برخی ساعات، شرایط برای بارش مخلوط برف و باران و بارش برف مهیا می شود.

  دادرس برای برخی مناطق استان به ویژه سواحل و ارتفاعات، وزش باد شدید تا خیلی شدید نیز پیش بینی کرد.

  وی به برخی مخاطرات در پی فعالیت سامانه بارشی کنونی هشدار داد و افزود: آبگرفتگی و اختلال در تردد، بالاآمدن آب رودخانه ها، احتمال جاری شدن سیلاب و روان آب، رانش و لغزش زمین، شکستن و سقوط درختان و خسارت به سازه ها و ابنیه مورد انتظار


برچسب ها: هواشناسی گیلان - مدیرکل هواشناسی گیلان - مدیرکل هواشناسی - هواشناسی - فعالیت سامانه بارشی - اداره کل هواشناسی - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی هوای سرد و برفی تا پنجشنبه در گیلان

مهمانی هوای سرد و برفی تا پنجشنبه در گیلان