مطالب مرتبط:
فروش بیش از 100 میلیارد تومان محصولات دانش بنیان کشاورزی/ آغاز واگذاری اراضی به شرکت های فناور و دانش بنیان کشاورزی از سال 1403
پل حافظ نوروز 1403 جمع آوری نمی شود/ بهره برداری از ساختمان بلدیه تا پایان تابستان سال آینده
برنامه ریزی برای افتتاح 15 کلان پروژه خدمات شهری شیراز در سال 1403
حداقل حقوق سربازان در سال 1403
پل حافظ نوروز 1403 جمع آوری نمی شود/ احداث زیرگذر میدان سپاه در سال آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 11:102024-02-08اقتصادي

شرایط دریافت زمین رایگان در سال 1403 مشخص شد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه همه برنامه های وزارت راه و شهرسازی در راستای طرح جوانی جمعیت در حال تحقق است، - جی پلاس؛ معاون وزیر راه و شهرسازی، از واگذاری زمین رایگان به خانوارها در سال 1403 خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه همه برنامه های وزارت راه و شهرسازی در راستای طرح جوانی جمعیت در حال تحقق است، گفت: در همین راستا، زمین رایگان به بیش از 130 هزار خانوار در سال آینده، به واجدین شرایط واگذار می شود.

محمدعلی زهره ای، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی پس از برگزاری جشن اهدای زمین رایگان به خانوار های مشمول قانون حمایت از جوانی جمعیت گفت: سیاست های کلان رییس جمهور در خصوص جوانی جمعیت ابلاغ و اقدامات قانونی برای هدایت کشور به سمت و سوی تحقق این هدف انجام شده است.

او با بیان اینکه در همین چارچوب در سال 1402، عملیات اجرایی در دو مرحله در حوزه وزارت راه و شهرسازی نیز انجام شده است، ادامه داد: همزمان با دهه مبارک فجر، جشن اهدای زمین رایگان به 219 خانوار مشمول قانون حمایت از جوانی جمعیت را شاهد هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای واگذاری زمین رایگان به بیش از 120 هزار خانوار در اقصی نقاط کش


برچسب ها: وزارت راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - وزارت راه - زمین رایگان - شهرسازی - منابع انسانی - توسعه مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دریافت زمین رایگان در سال 1403 مشخص شد

شرایط دریافت زمین رایگان در سال 1403 مشخص شد